Men are the new bitches .

Au fost seri in care ma bagam in pat, ma cuibaream sub cearceaf si rasuflam cu greu, ca si cum am mai trecut peste o zi. O zi in care a trebuit sa strang din dinti, sa tin capul sus si sa merg mai departe. Toate se-aduna si-ti apasa umerii,  mintea, dar mai ales sufletul.. Dar seara, stand linistit in patul tau, in siguranta camerei tale, simti cum aici nu te poate rani nimeni. E locul tau sacru, it’s your safe zone.

Iar in unele nopti, in timp ce imi odihnesc sufletul.. vii si ma cuprinzi in brate. Iti simt respiratia langa ureche cum coboara si-apoi buzele tale imi saruta gatul. Uneori nici nu am nevoie de mai mult, e tot ce mi-as putea dori la sfarsitul unei zile. In bratele tale imi gasesc linistea, ma gasesc pe mine, asa cum sunt cu adevarat. Cu tine nu am nevoie sa folosesc masti, ma citesti doar din priviri.

Si-mi intorc capul sa-ti intalnesc privirea, dar tu nu esti acolo. Dar nu ma mir. Esti doar o naluca. Esti doar in mintea mintea. Pentru ca tu nu poti fi capabil de astfel de lucruri, de o asemenea intelegere, conexiune. Nu.

Tu esti asemenea celui din autocar, doar ca putin mai cultivat. Si mult mai increzut. Daca ma gandesc putin mai bine, nu cred ca va diferentiaza prea multe lucruri. Amandoi va lasati condusi de celalalt cap.

Ar fi trebuit sa fiu nervoasa, sa ma chinuie gandurile si remuscarile tot restul saptamanii.. But frankly, my dear i don’t give a damn.

Ba mai mult, te compatimesc sincer. Trebuie sa fie istovitor sa pupi atatea funduri pentru a-ti putea atinge scopurile. You know.. tatonarile, linguseala, avansurile, apoi jocul de-a victima.

Nu dragule, nu ma simt printesa, nu ma las condusa de frustrari.. Nici naiva nu sunt precum probabil ti-ai imaginat. Mi-am dat seama de la inceput ce hram porti, dar am continuat sa-ti acord atentie, sa te primesc in mintea  mea, sperand ca totusi ma insel. Dar de fiecare data ajung la concluzia ca instinctele mele nu ma tradeaza nici macar o data. Si doar a mea e vina, pentru ca nu ascult de propria-mi ratiune.

Ne batem cap in cap pentru ca tu esti obisnuit sa ceri si sa primesti imediat, iar eu fac exact opusul. Nu primesc ordine si nu ingenunchez in fata ta, oricat de mult te-ar excita ideea.

Nu, nu “s-a rasturnat regatul in curtea mea” , dar tare ma tem ca s-a impiedicat intr-a ta. Iti place sa privesti un pic cam prea de sus. Ultima data cand am verificat, mocirlele nu se aflau in munti sau in palate.

Take care of you dear, I’m out .

Leave a Reply

