Why I got you on my mind .

E una din acele dimineti in care vantul bate cu putere iar ploaia e cat se poate de rece, marunta si deasa. E genul meu de dimineata in care imi place sa trag patura mai bine pe mine si sa dorm in continuare. But nooo, I had to come to work.

Totusi, s-a dovedit a fi una din acele dimineti in care alarma telefonului ma scoate dintr-un alt vis ciudat cu tine. Thanks God… Nu stiu ce cautam in acel colt de tara, nu stiu ce cautam in preajma ta, nu stiu de ce cacat te aflai in visul meu, daca inainte de a adormi ma uitasem la Insidious chapter 3. Nu are logica. Nu te voiam prezent si in nici un caz nu adormisem cu gandul la tine. Damn it.

And by the way, ne certam pana si in vis, ca spre final sa dai oarecum de inteles ca ti-a fost dor de mine doar ca nu vrei sa recunosti. Pastrai atitudinea aia de “nu-mi pasa, nu ma intereseaza, nu ma afecteaza”, caracteristica tie. But I didn’t care either.

Ma enerveaza la culme ca dupa atata timp inca imi mai bantui visele. Tu nu esti aici. Nu mai esti de mult timp. Si nu mai e nici o tragedie. Am invatat sa traiesc si fara tine. Si uneori am impresia ca e chiar mai bine asa.

Dar sunt si zile in care ochii ma tradeaza si te cauta in multime. Si inima-mi tresare de fiecare data cand vede un chip asemanator.

Continui sa merg in acelasi loc in care ne-am cunoscut, desi contrar a ceea ce ai putea crede, o fac in speranta ca nu te voi vedea. Ca si cum ar fi singurul loc in care nu vei calca in veci. Ca si cum am fi facut un partaj, iar locul acesta mi-a ramas mie.  Si ma bucur, pentru ca aici ma simt mereu bine primita, nu ma simt judecata nici o data, se poarta cu mine de parca as fi regina Angliei si ii vad ca pe niste prieteni. Nimeni nu se asteapta la alte favoruri de la mine, they know me well, si asta… poate datorita si tie, celui din vremurile trecute.

Am canapeaua mea, mare cat una de salon… Uneori e plina de prieteni, alteori sunt doar eu si o sticla de vin sau sampanie. Nu, nu mi-e rusine sa stau singura, sa beau de una singura . Pentru ca nu e locul pentru asa ceva. La pupitru acum mi-ar fi ciudat, nu a fost si nici nu e locul meu. Imi place atentia, dar nu atat de mult. Imi place sa stau linistita, cu un pahar in fata si sa observ agitatia din jur. Ma simt mandra ca imi pot permite drumul, ca imi pot plati singura consumatia, a mea si a altora, si nu trebuie sa apelez la tertipuri si injoseli precum altele.

Recunosc, am momente in care ma trezesc intrebandu-ma, dupa atata timp, daca te mai iubesc. Ca de vrut, stiu ca nu te mai vreau. Dar te mai iubesc? Inca nu imi pot da seama. As spune nu. As spune ca da. Dar nu stiu care e adevarul de fapt si nici nu vreau sa ma mint singura.

Ma uit spre canapeaua alaturata si parca vad in fata ochilor toate filmele desfasurate acolo. Doi nebuni, ametiti de aburii alcoolului, doi copii care se iubesc, care se cearta cu aceeasi pasiune si apoi se-mpaca. Se comporta de parca toata lumea e a lor si timpul sta mereu in loc. Scene de gelozie, comice, dramatice… Imi fura un zambet discret. Totul e atat de departe si totusi atat de aproape. Ma simt de parca as fi ajuns la batranete si-mi aduc aminte de prostiile facute in tinerete. Si-am avut cateva impreuna, dar ajunge.

Crezi ca mai conteaza daca simt ceva pentru tine? Probabil nu. Pentru mine, e doar un alt proces de constiinta. O alta dezbatere, probabil inutila, menita a-mi reda linistea.

Totusi, ce-am crezut toamna trecuta imposibil, incet incet am reusit. Am alungat amintirile cu noi intr-un ungher indepartat al mintii mele. E totul pus sub lacat si-am azvarlit cheia. N-ai decat s-o cauti.

Dar cu toate acestea, I miss my best friend. Orice interese ascunse ai fi avut in mintea ta, mereu m-am simtit in siguranta in bratele tale. Dar atat.

Straniu .

Leave a Reply

