Timebomb .

Ma simtisem cam rau in ultimele zile, dar nu am bagat in seama. Am invatat sa tin in mine. Nimeni nu m-ar putea ajuta, familia exagereaza cu grijile si-apoi, oarecum nici nu imi pasa. M-am saturat pana peste cap de spitale. Dar ieri, ieri a fost cireasa de pe tort.

Fiind duminica si fiind ziua mea libera, mi-am pregatit un ceai si m-am bagat in pat, sa citesc. Ce altceva sa faci intr-o zi friguroasa si ploioasa?! Mereu am fost curioasa de ceea ce contine “Nunta in cer” a lui Mircea Eliade, dar nici o data nu am gasit momentul potrivit sa o incep. Si se pare ca nici de data aceasta nu aveam sa reusesc.

Dupa vreo 10 minute, am simtit ca ma tine in piept si o senzatie de greata.. Asa ca am coborat jos dupa vreun medicament. Adusesem niste capsule pentru dureri de stomac din Italia. Imediat dupa ce am inghitit acel medicament, am fost inspirata sa fug repede la baie. Vreo 4-5 ore am crezut ca imi vars si sufletul. Si poate nu ar fi fost o problema, dar mi-era teribil de sete si nu puteam sa beau. Nu am tanjit in viata mea dupa apa in asa hal. Imi era ciuda si dupa ce in ultimele dati am dat de un gust teribil de amar, m-am suit in masina si-am plecat la urgente.

Era un medic tanar de garda, de cel mult 30 de ani si se vedea ca era trezit din somn. M-a consultat el acolo si printre intrebarile de procedura imi spune :

– Este vreo sansa sa fiti insarcinata?

Cu toata durerea mea, am bufnit in ras .

– In nici un caz (poate cu Duhul Sfant).

Mi s-a recomandat sa merg in salonul mare sa mi se faca o perfuzie. In timp ce ma ridicam sa plec, ma trezesc cu un carucior in fata mea.

-Nu, multumesc.. Pot sa merg si singura (desi eram ametita si tremuram toata)

-Nu, domnisoara. Pentru asta sunt platit. Cum sa refuzati o cursa gratuita ?

A fost ciudat. M-am simtit neputincioasa si nu stiu, o senzatie pe care nu vreau sa o mai intalnesc prea devreme.

P.S. Am uitat sa imi fac selfie cu perfuzia, am vazut ca se poarta.

2 Comments Add yours

  1. Loredana Buciumeanu (Milu) says:

    Take care!

    1. wildrosec says:

      Multumesc ! :*

Leave a Reply

