Best damn thing .

Nu stiu cat de corect e ceea ce fac eu acum, dar imi asum un risc.

Am spus de atatea ori ca vreau sa scriu o carte.

Adevarul este ca mi-e frica de acest pas, dar nu indeajuns incat sa ma opreasca din a o face.

Nu sunt sigura de nimic, nici macar de impactul pe care vreau sa il produc asupra unora, indata ce vor termina de citit.

In schimb, stiu sigur ca vor fi complet sincera si fara nici o masca. Nu va fi vorba de fictiune, ci de fapte reale in totalitate.

La indemnul unui amic ce mi-a recomandat mai demult sa incerc wattpad-ul…iata, dragul meu, in sfarsit fac si acest pas.

Noua mea adresa, https://www.wattpad.com/user/Wildrosec (inca nu stiu sa gasesc link scurt, sorry).

Ce gasiti nou aici? Ei bine, fragmente din proiectul meu, sub denumirea “Wildrosec” . Inca nu am gasit un titlu, dar sper sa gasesc cu timpul.

Nu am prea multe cuvinte de spus despre asta, sper sa ma-ntelegeti.

Leave a Reply

