Lovely moments .

Am inceput o mica traditie in familie: incepand cu 1 decembrie, ascultam doar MagicFm. O luna intreaga doar de colinde si cantece de sezon, in fine. Parca si atmosfera de la munca e mai relaxanta cu un asa fundal intreaga zi.

Nu ador toate piesele, sincer. Cele romanesti parca sunt prea … cum sa ma exprim, cersesc reclama pe fata. Banale. Enervante uneori.

“Frosty the snowman” e preferata mea. E pur si simplu perfecta.

Iar apoi, mai e “All I want for Christmas is you”, Mariah Carey.

Cand am auzit-o anul acesta prima data, m-a dus direct cu gandul in clasa a X-a, mai exact in perioada in care l-am cunocut pe V.ypisWNFrLZ

N-am sa intru prea mult in detalii, pentru ca nu isi au rostul. Pe scurt, V. a fost primul meu iubit (daca il pot numi asa, avand in vedere ca nu l-am sarutat nici o data), pe hartie. A fost ceva oarecum ciudat, dar dragut, ce a durat doua saptamani, cred. Mai mult vorbeam pe internet si in cele doua intalniri pe care le-am avut, am cam pastrat distanta unul fata de altul. El timid, eu la fel…

Desi era inalt, brunet, cam ceea ce mi-as fi dorit eu de la un baiat… Avea, mustata aia.. dar nu era neaparat o mustata, era un inceput, kind of, si imi statea in ochi, ma enerva, ma… sorry V., in caz ca citesti asta, dar chiar, cred ca a fost unul din motivele pentru care nu am vrut sa ma apropii mai mult.

Poate.

Dar mai apoi, consider ca nu a fost nici timpul potrivit pentru mine. I mean, era dragut, respectuos, fiind primul care mi-a daruit un buchet de trandafiri rosii, primul care si-a exprimat sentimentele in versuri – un pic cam siropoase totusi pentru mine – … Dar poate despre asta a fost vorba. Bad timing, you know?

Si probabil din cauza faptului ca nu “s-a consumat” relatia in nici un fel, oricat de mic… poate de asta imi aduc aminte cu drag de el.

Ne-am intalnit cam inainte de sarbatorile de iarna, in perioada in care aparuse piesa .. si oarecum mi-am legat amintirile de ea. Are vreo logica?!

Am ajuns cu timpul sa cred ca nu exista povesti de iubire perfecte. Pur si simplu nu exista.

Poate doar in carti. Si filme.

Ne place sa ne amagim ca intr-o zi vom intalni acea persoana care ne va face sa vedem cu proprii ochii, sa simtim cu adevarat cum e sa traiesti o poveste de iubire adevarata… dar sunt doar iluzii.

Realitatea contine conflicte, mici certuri, unele mari. Si uneori ne mintim ca sunt trecatoare, ca va fi bine in timp. Ca trebuie sa muncim mai mult pentru ca asta sa se intample. Si asa trebuie. O relatie adevarata, e cea in care amandoi arata constant ca se implica; ca celalalt conteaza, ca amandoi conteaza. Dovezile de iubire, daruire si simplicare nu pot fi niciodata “prea mult”.

O poveste perfecta e ca cea de mai sus, un fel de “ar fi putut fi”. Doar si numai pentru ca s-a incheiat simplu, inainte de a afla cum e personalitatea celuilalt. V. e inca invaluit de mister, asa cum sunt si eu pentru el.

Probabil nu are sens ce spun eu acum, sau poate doar nu reusesc sa ma exprim cum trebuie.

Spre exemplu, in povesti, “au trait fericiti pana la adanci batraneti” si in bineinteles, filme, iti arata ca doar se casatoresc ori raman impreuna. Dar nu iti arata nimeni nicaieri ca nu se cearta, nu se contrazic, ca nu exista conflicte. Exista!! Doar ca nu vrem noi sa recunoastem. Vrem sa idealizam totul doar si numai de ochii celorlalti. Pentru a fi invidiati, spre a fi luati drept exemplu… Bulshit.

De fel inceputul unui relatii e cel mai frumos. Avem amandoi mastile puse, scutul ridicat; ne purtam ca si cum nu am avea nici un defect, ne comportam exact cum i-ar place celuilalt… Dar nu suntem sinceri cu noi insine. De ce ne indepartam cand descoperim adevarata fire a partenerului, huh? De ce atunci nu ne mai place? De ce nu ne mai convine?

Sa joci teatru in iubire doar de dragul jocului… nu va avea niciodata un final fericit.

Ca pana la urma, asta ne dorim cu totii. Un final fericit. O stabilitate. Rar acordam atentie traiectoriei, experintelor. Vrem sa ajungem cat mai repede sus, unde e comfortabil si bine.

Dar e numai o iluzie, damn it.

O iluzie frumoasa.

 

Leave a Reply

