I’m just done .

E una din acele nopti, in care… desi obosit dupa o zi de munca, nu iti gasesti linistea si incerci sa ocupi timpul pana cand somnul te va fura intr-un sfarsit.

Am ales sa vizionez “Reign”. E ora 2 a.m. si am ajuns deja la jumatatea primului sezon.

Am observat ca am o perioada buna de timp de cand prefer sa sar peste unele scene. Scene stanjenitoare, penibile, previzibile si bineinteles… romantice, la modul exagerat.

Nu sunt impotriva romantismului, contrar a ceea ce spun in viata de zi cu zi. Recent am mintit ca nu sunt o fire romantica. I am. Dar totul are o limita. Iar cand aceste limite sunt depasite, rad sau ma enervez.6RKKu5AclK

Da, in ultima vreme ma enervez usor. Sunt ca un vulcan ce sta sa erupa in orice clipa. Sunt plictisita de tot ce ma inconjoara, si tot ce e in jurul meu ma irita.

Uneori am senzatia ca nu mai suport pe nimeni, inclusiv pe mine. Mi-am indepartat in toate aceste luni prieteni, cunostinte… tocmai pe motivul ca, pur si simplu nu mai pot suporta teatrul. Ai nevoie de mine doar cand ai tu nevoie, deci inseamna ca in rest ma pot lipsi de tine. Asa ca mai bine o facem permanent.

Am obosit sa mai lupt pentru persoane care nu imi dau motive sa cred ca relatia dintre noi are la baza o temelie serioasa. Persoane care nu isi vad decat propriul interes, ocazional, in termenii lor.

Am ales sa imi petrec timpul mai mult de una singura. Si pana acum merge bine. Duc o lupta continua cu demonii mei, dar macar e una dreapta.

Ca tot am pomenit de serial, cele doua personaje principale, sunt singurele care mi-au oprit instinctul de a derula inainte peste momentele “stanjenitoare”. Nu m-au determinat sa imi dau ochii peste cap si nici greata nu mi-au provocat.

Bizar.

Te fac sa te gandesti ca intr-o zi vei intalni si tu pe cineva care va lasa barierele jos, cu care vei avea acea chimie, care ar da totul pentru a fi cu tine.

A trecut mult vreme de cand am putut simti acea senzatie de nesiguranta si totusi adrenalina ce-ti strabate tot corpul cand se afla in fata ta, cand te cuprinde de mijloc si te trage langa el, simtindu-i inima cum o ia la goana impreuna cu a ta; rasuflarea pe obraji, pe gatul tau.. vocea calda in ureche… Promisiunile si juramintele …

Ah, promisiuni… Nu imi mai pot permite sa cad vreodata prada acestor cuvinte ieftine.

I’m done fighting. I’m just done.

2 Comments Add yours

  1. Myriam says:

    Nu trebuie sa fight it. E natural sa ai niste trairi, niste emotii. Suntem oameni and we’re horny as fuck. Asa suntem noi.

    Si eu m-am uitat la Reign. Nu lasa sa te insele ceea ce vezi. Si acolo e pattern-ul tipic: baiatul rau, fustangiu, rasfatat. Pana vine ea, care nu cedeaza. Apoi ea il salveaza si el dintr-o data isi da seama ca ea e totul pentru el. Dar ala e doar artificiu cinematografic. Trebuie sa aiba o intriga, altfel n-ar fi poveste.

    Mi-a luat putin timp sa imi dau seama ca intr-o relatie trebuie dat la fel ca sa mearga. Inainte sa te intrebi daca da el destul ca sa mearga, gandeste-te daca dai tu destul. Si nu da mai mult decat ti-e portia. Daca iti da cu lingurita, nu-i da cu lingura de ciorba sau invers, altfel o sa te intorci la infinit fix unde esti acum: dezorientata, intrebandu-te ce e in neregula cu tine de nu poti sa-ti gasesti pe cineva.

    Daca te hotarasti ce vrei si nu te pliezi pe nimic altceva in afara de ceea ce ai hotarat ca vrei, n-o sa mai trebuiasca sa te dai batuta. O sa fii self-sufficient si mai apoi, cine va veni, o sa vada ca esti o persoana cu coloana vertebrala si incredere in sine, fara sa depui un efort sustinut ca sa mentii aparentele. Si barbatii nu vor mai simti slabiciunea si efortul. Si o sa-ti fie mai usor sa le arati degetul din mijloc celor care nu merita sa-ti bati capul cu ei 😀

    1. wildrosec says:

      Ma simt mai linistita dupa ce citesc asta :)) serios.
      Thank you :*

Leave a Reply

