Thinkin bout me .

Ma intrebi daca vreau sa iesim la o cafea. Nu, nu vreau.

Si cum as putea?

Am auzit de atatea ori ca iti trebuie timp sa castigi increderea cuiva si doar o secunda sa o pierzi.

You’ve lost mine.

Nu as putea sa mai stau in aceeasi incapere cu o persoana in care nu mai am incredere, in jurul careia nu ma simt in siguranta. Nu as putea sa te privesc in ochi si sa ma prefac ca totul e bine, pentru ca nu e. Si nici nu va mai fi.

Tu nu vrei si nici nu  o sa intelegi vreodata gravitatea faptei tale. 5OLfkMk9p3

Sa-mi recapati increderea … Am lucrat o vreme la asta. Dar de fiecare data ajungeam la acelasi raspuns: uneori, nu merita. De ce sa fiu mereu eu cea care are de suferit? Cea care ofera  sanse peste sanse doar ca ceilalti sa aiba ocazia pentru a rasuci cutitul in rana iar si iar si iar.

Mi-ai spus candva ca iti place sa gasesti punctul slab al unei persoane si sa o torturezi. Iti plac glumele, putin sadice as putea spune. Nu te-am luat in seama atunci, doar am vrut sa trec cu vederea.

Am crezut in tine si mi-am pus toata increderea in tine. I was wrong.

Pentru ca acesta e defectul meu, punctul meu slab.

Indiferent de ceea ce imi spune mintea, intuitia… aleg sa cred ca in fiecare se afla o parte mai buna si ca poate va iesi la iveala intr-un sfarsit. Ca eu o pot face sa iasa la iveala, ca pot aduce la suprafata binele din oameni.

Cam naiva, nu? Stiu.

People never change. Doar se prefac pentru a-si atinge unele scopuri. Sunt cazuri in care poate va tine o perioada, apoi vor reveni la adevarata lor fire.

Da, m-ai ranit. Mi-ai tradat increderea definitiv. Nu, nu vei fi un strain pentru mine. Dar prefer sa cred ca nu existi, ca nu te-am cunoscut niciodata.

O fac pentru mine, spre binele meu, pentru linistea mea .

One Comment Add yours

  1. Myriam says:

    Trebuie sa te inveti cu urmatoarea idee: oricat de mult ti-ar place sa salvezi pe cineva de propria latura negativa, singura persoana care poate salva pe persoana respectiva este ea insasi.

    Niciodata nu poti salva pe cineva daca nu vrea sa fie salvat. Evident, te poti plia pe altcineva, cum spuneai, dar mai mult decat o inima franta nu poti obtine. De obicei e a ta.

    Pana nu inveti rationamentul asta simplu, tot acelasi gen de barbati o sa atragi, si ceea ce ti-a facut fostul o sa fie doar incalzirea. Nu-ti mai pierde timpul. La varsta ta, ridica stafeta, nu te mai juca cu juniorii astia care cauta o alta gaura in care sa se refugieze si daca au trecut de varsta la care asta sa fie ok.

    Sansele s-au terminat. Game over. Asigura-te ca si el intelege si n-o sa te mai deranjeze veci. You just have to mean it. 😀

Leave a Reply

