It could be .

Isi asezase mainile pe umerii mei si ma trase mai aproape de el. Fata ii era transpirata, de parca ar fi alergat la maraton. Dar el de fapt alergase sa ma prinda inainte sa plec. Zambea. Puteam sa ii numar stropii de apa de pe chip, atat de aproape eram de el. Am coborat privirea.

Se apleca spre mine si ma saruta pe ambii obraji. Apoi, isi lipi fruntea de a mea. Ma simteam stanjenita. Ma privea fix in ochi, si nu aveam cum sa ma feresc. De-odata se apleca si ma saruta pe buze. Mai mult socata, m-am desprins din stransoarea lui. Dar a fost atent. M-a luat de mana, tragandu-ma inapoi spre el si m-a sarutat iar. Am cedat buzelor lui de parca acolo as fi putut afla sensul existentei mele.FWyxLY33nR

Mi-am desprins apoi gura de a lui si mi-am ascuns chipul la pieptul sau.

Tremuram din toate incheieturile. De ce el si de ce acum? Nu ne-am vazut de ani de zile… Ce-i drept, planificasem sa ne intalnim acum ceva timp, dar nu m-am mai prezentat la locul stabilit. Tipic mie.

Puteam citi in zambetul lui o bucurie ca de copil. Si totusi imi parea atat de gresit…

Da, el a fost primul barbat care mi-a spus pentru prima data ” Doar stii ca te iubesc…”, desi nu l-am luat niciodata in serios. Niciodata nu m-am putut gandi la el decat ca la un prieten, sau poate mai mult? daca e sa-mi accept cu adevarat sentimentele…

In bratele sale m-am simtit mereu in siguranta si mereu mi-a oferit o incredere pe care nu am mai resimtit-o in preajma nimanui.

Imi era dor de el…

Nu ar fi prima data in ultimele luni cand apare si imi tulbura visele. Poate ar fi cazul sa ii fac o vizita .

4 Comments Add yours

  1. Mishuk says:

    probabil… ?

    1. wildrosec says:

      te referi la titlu ?

  2. Mishuk says:

    nu… mă refeream… la „cazul“… probabil ar cam fi 🙂

    1. wildrosec says:

      da…

Leave a Reply

