Flashback .

Am iesit razand si avand grija la picioare, nu cumva sa calcam gresit pe scarile aproape distruse din fata clubului. Ar fi trist sa alunecam din neatentie pe tocuri si sa distrugem o seara perfecta.

Inca o dimineata in care era cat pe ce sa ne prinda zorii. Dar e doar patru si ceva, peste ceva.

O urc pe Alex intr-un taxi si-o sfatuiesc sa-si tina telefonul bine, sa nu-l piarda ca data trecuta. Vorbesc eu cu soferul, pentru ca ea e mai vesela decat mine si simt nevoia sa am grija de dansa.

Inchid portiera si ma intorc spre el. Nu vreau acasa, nu inca. Hai in parc!

Alergam de mana ca doi copii si intram pe o alee.

Se aseaza pe banca, si ma trage de mana in bratele sale. Sa stau pe genunchii lui, neaparat. Ma alint; ma alint si ma joc cu el. Il iubesc, desi nu i-o spun des. Mi-e teama.

E racoare afara, ba chiar bate putin vantul. Cu toate acestea, simt o usoara febra. O fi de la alcool, ori fumul de tigara din incapere ce mi-a invadat toate simturile. Simt cum corpul mi-e infierbantat, iar atingerile lui sporesc senzatia.

Ii simt mainile cum urca de pe coapse, incercand sa ridice rochia… Incerc sa ma opun, dar imi musca buzele si il sarut apasat, amuzata de gestul lui. Imi prinde parul strans in pumn si trage usor, stiind ca imi place .QjHwg2ob5g

    = Te vreau !

–  Si eu, dar nu aici !

Razand, tinandu-ne strans de mana, ne indreptam spre taxiuri. Stiu ca am parul ciufulit si probabil rochia e sifonata, dar nu-mi pasa. Nici macar cand soferul se uita in oglinda si ma studiaza. Ba chiar ma cuibaresc la pieptul lui, sa vada a cui sunt . Nu-mi pasa de parerea nimanui, cu atat mai putin de parerea unui strain.

Ajunsi in fata scarii, ma saruta si ma strange tare in brate. Nu mai are rabdare, asa ca fugim sus.

Descui usa cu grija, sa nu imi trezesc colega. O aud totusi cum sforaie, loud and clear. Rad de zgomotul ce a cuprins toata casa, rad de nebunia ce ne-a cuprins pe amandoi si-mi astupa gura cu mana. Il musc. Ma saruta lung. Ramanem in bucatarie.

Ma ia in brate si ma aseaza pe pervaz. Acolo, atunci, numai a lui. Imi pun mainile in parul lui si incerc sa ii stric freza. Da, freza! Am chef sa rad, sa ma joc, dar gura lui ma face sa uit de mine, sa uit de tot.

Just me and you. Just us two.

Leave a Reply

