Love postponed .

Si cand ma gandesc ca uneori ma incearca un dor de tine… Si mi-e frica sa nu ma pierd prin toata acea invalmaseala de sentimente.

Dar apoi imi trece. Pentru ca am invatat sa ma abtin.

Asa cum am invatat sa ma abtin de la a mai 1I5I6WvfWpmanca dulce. Merg pe premisa   “am mai mancat, stiu deja ce gust are. Nu am neaparat nevoie… E doar asa, o senzatie, o pofta… un moft”.

Asa cum nici de tine nu am neaparat nevoie. E doar asa, o senzatie de dor… O dorinta de a-mi cufunda mintea si sufletul in ceva cunoscut, familiar. Dar poate e doar senzatia nevoii de a avea  pe cineva care sa imi tina de urat, de cald, sa-mi fie sprijin. Sau poate de a mai retrai acele moment de liniste, impacare cu mine insami.

Dar mi-am invatat lectia. Luand in considerare premisa din cazul dulcelui, stiu deja ce hram porti, stiu deja cum e sa fii cu tine.

Si totusi uneori ma incearca dorul, dar apoi imi trece.

Pentru ca am invatat sa ma abtin de la lucrurile care imi fac rau.

Leave a Reply

