I feel fire .

Era a treia zi consecutiva de cand ne plimbam ca doua bezmetice pe strazi. Epuizasem toate subiectele de vorba, barfele si toate cele. Am jucat pana si jocul cu numaratul masinilor . Eram plictisite si fara chef de nimic. Dar nici acasa nu ne-am fi dus pentru ca ar fi trecut ziua fara sens.

Dar curand aveau sa se schimbe lucrurile.

Era impreuna cu un amic si se indeptau spre cafenea. A zarit-o pe D. si a ramas cu noi sa povesteasca, prietenul lui plecand mai departe.

Vorbeau de zor si incercam sa par cat de cat atenta, chit ca nu cunosteam personajele. Pana ce D. si-a adus aminte ca nu ne-a facut cunostinta . qfWHqjJQ57

     – A., Carmen; Carmen, A….

– Da, suntem prieteni pe facebook mai nou, de cateva zile… spuse el oarecum timid.

– Suntem? Ah, daa…mi-amintesc. Tie iti dadusem oarecum cu neincredere.  De obicei nu accept cererile de la necunoscuti.

– Deci trebuie sa ma simt onorat, o exceptie.

Am ras toti. Era dragut. Saten, ochi caprui, iar zambetul… Il priveam pe furis din cand in cand, iar uneori ma surprindea si ne priveam fix in ochi pentru cateva secunde. Oarecum abia asteptam sa plece ca sa ii pot spune lui D. ca imi place si ca vreau mai multe detalii. Dar incet incet aveam sa imi dau seama ca sentimentul era reciproc.

Probabil a fost pentru prima data in ultimele luni cand imi placea atat de mult o persoana la prima vedere.

Toata lumea de prin apropiere se uita curioasa spre noi, suspectand ceva. De ce? Pentru ca de fel nu sta nimeni in preajma mea atat de mult. Ii expediez repede. Iar el avea deja mai bine de 3 ore. Si as fi vrut ca discutia sa dureze ore in sir.

Noroc cu ploaia, altfel nu ne mai dadeam plecati acasa.

Pot spune ca weekend-ul asta a fost mult mai dragut si interesant decat mi-as fi putut imagina.

 

Va urma, cu siguranta .

 

P.S. It’s a date !

Leave a Reply

