Typically her .

Recunosc, nu am fost nici o data un fan al intalnirilor. Mai ales a celor aranjate.

Mi se pare mult stres, multe planificari, idei, vise, care probabil si mai mereu nu devin realitate. Si e pacat sa fii dezamagita.

Cu toate acestea, am acceptat. Cred ca e pentru prima data. os7XUrhN0c

M-am trezit oarecum hotarata. Imi beau cafeaua, fac ceva treaba pe acasa si-apoi un dus, imi iau o pereche de blugi si o bluza pe mine, geaca, si-am plecat.

Mda… M-am trezit la 7, am stat o ora in pat si ma gandeam ca ar trebui sa ma dau jos pentru ca nu o sa mai am timp de dus si etc… Am schimbat vreo 3 tinute si pana la urma am ales o rochita. Bineinteles, pe care am probat-o cu doua feluri de incaltaminte. Ce mai, stres total.. Si urasc asta.

Nu e de-ajuns ca ma stresez zilnic la job si alte nimicuri, mai trebuie sa o fac si cand ies la o intalnire? O simpla, banala iesire la cafea.

Trecem peste. Ajunsa acolo prima, pentru ca prefer sa fiu cea care asteapta si studiaza fiecare miscare… I mean, ma simt mai increzatoare in postura asta. Nu as vrea sa ajung a doua si sa ma fastacesc.

Era imbracat elegant si mi-a adus un buchet de trandafiri. Simteam ca toata lumea din cafenea se uita la noi si voiam sa intru in pamant de rusine. Mi-a marturisit ca il fac sa se simta ca un adolescent si ca a avut emotii inainte de intalnire. Asta a smuls un zambet.

Au trecut 4 ore pe nesimtite.

Trebuie sa imi infrang teama de a privi pe cineva in ochi. In preajma familiei si prietenilor nu am astfel de probleme. Dar in cazuri “exceptionale” pur si simplu nu pot. Simt ca si cum, daca ii permit asta imi va afla toate secretele, toate slabiciunile. Si nu e voie sa le mai stie nimeni, in afara de mine.

D. m-a intrebat ce concluzie am tras. I-am raspuns ca nu stiu. Sunt confuza. Sau poate nu ma simt pregatita, desi primul gand pe care l-am avut cand am facut cunostinta cu A. a fost ” Il vreau ! “.

Versurile nu au importanta mare pentru mine acum, dar piesa imi va aminti mereu de ziua de azi. De toata agitatia si momentele petrecute in compania lui.

 

Leave a Reply

