All four walls .

Cat de complicate putem fi noi, femeile ! Ne plangem cand nu avem pe cineva si apoi ne plangem cand avem, era o replica in “Sex and the city”.

Sau poate doar eu sunt asa.

Cat de messed up poti fi daca de fiecare data cand ti se cere o a doua intalnire, mereu sa cauti scuze? Oboseala, job-ul, “plecatul” din localitate… Really?

I think I have trust issues.

Cand totul pare a fi mai mult decat perfect, cand ai dat peste un om care pare sa le aiba pe toate… tu faci cale intoarsa. clXXBYXpzN

Poate ca imi plac legaturile misterioase, complicate, secretele si durerea. Da, probabil imi face placere sa fiu mereu cea care sufera.

Altfel nu imi explic de ce am tendinta de a-l indeparta. Imi tot uit telefonul prin alte camere ca sa nu-l aud si sa-i raspund repede, evit online-ul, orice.

M-as face mica sau invizibila.

Dar de ce? Ce vina are el? Ce vina am eu? Ce e in neregula cu mine?

Spune ca vrea sa ma cunoasca mai bine, sa afle mai multe, incearca sa imi invete programul. Vrea sa fie primul care imi spune “buna dimineata” si ultimul “noapte buna”.

Iar asta nu ma face decat sa vreau sa fug mancand pamantul.

Mi-e teama sa las pe altcineva sa treaca dincolo de zidul ce l-am ridicat in atatea luni.

Nu vreau sa ma obisnuiesc cu prezenta sa, ca mai apoi sa ii simt lipsa.

One Comment Add yours

  1. HopeLess says:

    Este trist ca e asa, dar atunci cand suferi si gusti din plin durerea, este perfect normal si foarte greu sa mai ai incredere si sa te implici… dar, va trebui sa risti. Si va veni si ziua in care sa spui deschis “da, a meritat”… :*

Leave a Reply

