Don’t hurt yourself .

on

Te simti ingenuncheat, slabit de puteri si pus in fata unei usi in care ai mai stat candva. Sa pasesti dincolo sau sa ramai aici?

Curiozitatea si lipsa sperantei te imping spre a lua decizia prea mult amanata.ZunMWctycs

Imi simt sufletul in mii de bucatele ascutite ce se plimba haotic si taie tot in cale. Imi simt corpul si ranile cum ma apasa din ce in ce mai mult.

Asta te face sa fii uman? Pentru ca eu nu imi mai doresc sa simt.

Increderea oarba in oameni m-a adus din nou in punctul acesta. Am lasat garda jos doar pentru putin timp si au navalit cu toata puterea.

Se spune ca e bine sa te lasi purtat de val, sa dai frau liber sentimentelor. Cine a spus asta, nici ca se putea insela mai mult. M-am mentinut pe linia indiferentei atata timp si a fost indeajuns doar o mica abatere. Ora fatidica sau o slabiciune, numeste-o cum vrei.

Faptul e consumat.

One Comment Add yours

  1. Mishuk says:

    frumoasă clădirea din față, nu?

Leave a Reply

