Sevraj .

on

Imi savuram cafeaua si pentru o secunda am avut senzatia ca ii simt gustul buzelor.

Am dat rapid din cap, incercand sa imi sterg imaginea lui.

O zi intreaga mi-a fost rau, dand vina pe alcool, dar de fapt inca ii simteam parfumul pe mine, era intrat in piele. Imi provoca greata. Am intrat in dus si-am incercat sa spal tot, cu apa fierbinte din abundenta. Nu poate fi adevarat. As fi sters si semnele si amintirea si orice e legat de el.1UDczbTzXB

Nu, nu erau “love bites”, poate doar urme ale inconstientei, ori total altceva, numai iubire nu. Poate doar dorinta.

Flirturile adunate de-a lungul anilor, glumele si tachinarile s-au materializat intr-un sfarsit, conducandu-ne frumos, de mana, spre dezastru.

Poti distruge o prietenie astfel, daca nu e deja distrusa. In doar cateva ore, doi straini.

No, we didn’t. But almost.

E de-ajuns doar sa inchid ochii numai pentru o secunda ca imi si apar flash-uri; inima, toate simturile o iau razna .

Ma simt invaluita de un sentiment de vinovatie si rusine.  Eu nu-s astfel. Rar ma las purtata de val. Dar probabil el e una dintre slabiciunile mele.

O greseala, o ratacire de moment ce nu trebuie sa se mai repete.

 

2 Comments Add yours

  1. Myriam says:

    Repeat, repeat, repeat!

    Nu ii ca si cand atunci cand ai fost “tu”, ai fost fericita. Poate e ratiune in haos si poate fix de a te lasa dusa de val ai nevoie. Poate e nevoie sa inveti ca orice drum ai lua, fara sa simti nu poti trai.

  2. Mishuk says:

    dacă e slăbiciune… cum îi poți refuza capriciile?

Leave a Reply

