Somebody’s love .

on

Ceea ce omul raţional pricepe fragmentar, între anumite limite, omul afectiv e gata să iubească fără rezerve. Cei doi sunt legaţi unul de altul ca doi fraţi siamezi.

M-am pierdut. M-am pierdut pe carari de mult strabatute, de-acum doar praful a pus stapanire pe ele. Imi aduc aminte cum alternau starile de la o clipa la alta, de la un mesaj la altul. Cum imi simteam inima ca o ia la goana cand ii vedeam numele pe ecranul telefonului si imi faceam curaj sa pot vorbi, sa pot lega doua vorbe de emotie. Iubeam discutiile tarzii, de cateva ceasuri, iubeam sa aflu cat mai multe despre el.cvdiJvgV1J

Iar acum, dupa atata timp, aud doar

“Ma bucur pentru tine. Sper sa aiba grija de tine si sa te faca cea mai fericita.”

De ce el si nu tu? De ce altcineva si nu tu? De ce?

E un gand frumos, dar care lasa un gust amar.

A trebuit sa imi joc rolul pana la capat si sa imi pastrez zambetul si atitudinea oarecum indiferenta fata de  ceea ce discutam. Tineam garda sus, once again.

O saptamana intreaga am umblat bezmetica de parca imi cazuse cerul in cap. La urma urmei, era doar un strain. Un strain ce simteam ca incepuse sa prinda radacini in inima mea.

Stiam ca e imposibil, dar traiam cu speranta…

Uitasem sa am grija de mine pentru astfel de “evenimente neprevazute” si-am simtit cazatura din plin.

Parca-l aud ” Iti bate inima tare ? “…

Leave a Reply

