Do it right .

Sambata seara. O baie fierbinte, parfumata .

Caldura mare. Un halat scurt din satin si-atat.Gcba7RLVxz

O sticla de vin alb demidulce, tinut in prealabil trei ore la congelator.

Nimic nu e mai bun si racoritor, calmant, relaxant decat primul pahar.

Tot procesul acesta al nostru, al femeilor, de dupa baie, cere timp, atentie si rabdare.

Vanilie, ciocolata sau flori de cires?

Raman la floral.

Stau si ma gandesc, din copilarie imi doream un pat dublu, matrimonial. Era visul meu. Vazusem prea multe filme, stiu .

Acum il am. Si?

Big disappointment.

Degeaba, daca nu ai cu cine il imparti. Cu cine te certa, pentru ca iti invadeaza spatiul. Nu stiu altii cum sunt, dar ce-i al meu e-al meu, si ce-i al tau, posibil sa fie tot al meu ( glumesc ).

Uneori simt lipsa unei persoane langa care sa adorm… Sa ma tina in brate pana ce somnul ma fura, apoi sa ma lase libera…

Stiu ca multi merg pe principul ca nu e greu sa gasesti pe cineva pentru a  ocupa postul acesta… But still, nu pot accepta asa, orisicum, pe oricine.

Uneori as vrea sa am mentalitatea multora dintre prietenii mei
“sa fie acolo cineva, sa ai cui ii spune <buna seara> si sa te tina in brate”. Nici chiar…

I want more…

Uneori jur ca nu stiu ce vreau.

Romantism? Da. Dar nu prea mult, ca parca ma ia cu greata.

I hate so many people si am atat de multe pretentii… cand vine vorba de a-mi alege persoana de langa mine…Forever alone scrie pe mine . Sau mereu in searching.

I want love, ok? Pure love.

 

Leave a Reply

