It’s a pity .

“Mă provoacă lucrurile care mă scot din zona mea de confort şi mereu încerc să aflu motivul pentru care anumite lucruri se întâmplă.”

Mi s-a urat atat de mult cu binele, incat mi-am facut cont pe Tinder. I know, mereu am fost impotriva, dar am zis sa incerc macar, apoi sa comentez.

Si nu stiu altii cum sunt, dar eu sigur sunt construita altfel.

I mean, mi-e dor de discutiile alea de cand aveam 18-19 , cand un tip te invita la o cafea, un suc, o plimbare.. Se spargea in figuri si texte, doar doar sa te impresioneze . Nu ca aveau efect, dar era o tactica, o joaca,  uneori amuzanta, alteori patetica, iar rareori, avea succes.

In fine, nu e vorba ca ma dau in vant dupa vrajeli, sunt mult prea realista. Dar parca, atunci cand tai partea asta si incepi direct cu “vii la mine?’ sau mai nou, ceva ce ma calca pe nervi la propriu “sa facem dragoste” .543pV4OeeA

De ce cacat ai folosi vreodata fraza asta cu o tipa pe care nu o cunosti? Si chiar daca v-ati vazut o data, intrebarea ramane aceeasi.

Eu intreb, pentru ca asa mi-e felul, prefer sa intreb decat sa tac ” De ce ‘sa facem dragoste’? Serios? De ce ai ales exprimarea asta?” . Raspuns tipic ” Pai cum vrei sa spun? Sa ne futem? Sa facem sex? ”

Dar oare nu ar fi mai bine daca nu ar exista intrebari de genu’ ? Numai cat aud imi dau ochii peste cap si ma apuca o durere intercostala. Asta mi-e reactia la dorinta ta arzatoare, exprimata astfel.

Nu tu tatonari, tease, preludiu, no fuckin’ nothing. Direct “hai” si “cand”.

“E ceva normal”, da, o fi… Dar nu pentru mine.

Nu sunt nici mironosita incat sa spun “vaii, cum ai putut sa spui, daramite sa te gandesti la asa ceva..”, dar nici nu permit sa ma abordezi ca pe strada. Am si eu pretentiile mele, am o constiinta, o stima de sine, valori morale.. in fine.

By the way, ca o paranteza. Vorbeam odata cu o prietena, si ma-ntreba de ce nu vreau sa accept ‘one night stand-urile’.  I-am raspuns simplu : de frica. De frica de a nu-mi pierde timpul degeaba si a ma lasa pe mana(sa nu zic altfel) unui neinstruit. Si mereu cand pomeneste cineva ‘one night stand’ imi apare in minte secventa asta

Mi-au dat deja lacrimile. God :))

Singurul lucru ok la Tinder e ca eu sunt cea care le permit sa se bage in discutie, eu ii aleg. Sau cel putin asa am impresia ?! Iar ce mi-am dovedit prin asta e ca, ambalajul nu e totuna cu continutul. Sau e. Nu stiu exact cum sa spun.

Dar ce-am vazut aici, e ca si cei pe care eu ii consideram a arata bine, au chichita lor acolo, sunt oameni normali, chiar daca uneori tind sa ii pun pe un piedestal, crezand ca imi sunt oarecum superiori doar prin faptul ca au un corp placut privirii. Nu doar o data m-au surprins intrebari repetate ca “Ce parere ai despre mine?” si ” Iti place?”. Nu stiu acum daca intrebau din nesiguranta, spre a se face placuti, spre a capata incredere, ori orgoliul lor trebuia hranit, aveau nevoie de afirmare.

In fond, toti suntem oameni. Toti avem defecte si calitati. Eu una, cu siguranta sunt plina de defecte. Dar ma accept asa cum sunt. Am invatat sa ma iubesc si sa ajustez doar cele cateva lucruri care nu-mi plac.

Citisem dimineata parerea cuiva, cum ca, noi, femeile, avem prea multe pretentii si asteptari din partea barbatilor. Si da, asa e. Dar asa cum nu toti barbatii sunt la fel, nici noi nu suntem.

Iar eu mai am de cautat pana sa-mi gasesc pe cineva care sa fie compatibil cu nebunia mea.

 

Leave a Reply

