In the name of love .

Fa ochii mari inainte de a te casatori si tine-i pe jumatate inchisi dupa casatorie.

Benjamin Franklin

In acest weekend am fost partasa la uniunea dintre doua persoane, doua inimi, doua suflete. Am fost de fata cand s-a format intregul, cand doi au devenit unul singur.

De fapt au fost doua cupluri, doua nunti, multumesc lui Dumnezeu ca au fost in zile consecutive si astfel am putut participa la ambele.

La prima a fost mai mult o obligatie, ca deh, asa e traditia, iar cealalta, desi eram super obosita dupa prima, am participat mai mult de dragul ei. Voiam sa o vad pe scumpa mea G. in rochie de mireasa.0W5S4ESbDT

Nu-mi plac nuntile, recunosc. Tot circul, dansul ala fortat, teatrul, parada rochiilor si cocurilor cat mai complicate… Oarecum inutil, dar gusturile nu se discuta.

Norocul meu e ca de data aceasta am avut parte de doua nunti elegante, una mai frumoasa ca cealalta. Nu tu manele si prostii, slava Domnului.

Pe ce pun accent la o nunta? Dansul mirilor.

Am vazut cupluri ce isi aveau dansul pregatit dinainte, cu tot felul de miscari, rotiri pe sub mana, prinderi in brate, aruncari, etc… Si desi uneori pare impresionant, nu e decat…TEATRU !

Si sincer, eu nu vin sa vad teatru, ma uit la tv daca vreau asta.

Dupa saptamani sau zile intregi de cursuri pentru a-ti iesi valsul perfect, pentru a nu gresi pasii.. In final, in momentul cu pricina, nu transmiti decat nesiguranta. Ti se poate citi pe fata teama de a nu gresi, de a nu calca stramb, dispare tot farmecul.

Dar weekend-ul acesta am fost norocoasa. Am vazut doua cupluri care au dansat simplu,  privindu-se in ochi unul pe celalalt pe toata durata dansului. Nu contam noi, cei care ii priveau, erau doar ei, intr-o sala goala. Emotiile si teama nu-si aveau rostul.

Nu stiu ce isi sopteau unul altuia, dar nu conteaza. Conteaza ca ne-au lasat impresia unui cuplu puternic, care se incurajeaza si se sprijina unul pe celalalt.

In timp ce G. si T. dansau, el o privea cu o duiosie de nedescris. Jur ca in momentul acela mi-am oprit o lacrima sa nu imi strice machiajul. Eram bucuroasa pentru prietena mea. Ii doresc tot binele si fericirea din lume.

Leave a Reply

