Love you in the dark .

Cand esti deja la al treilea Nebilet, desi in prescriptia doctorului scrie clar, una pe zi .

Pacat ca nu calmeaza si gandurile. Dar as continua sa iau pana o sa o faca.4n7epvogd6

E doar vina mea. Mi-am permis sa simt mai mult decat trebuie, desi mi-am jurat in tot acest timp ca nu voi mai repeta greselile din trecut.

“I am emotionally slutty”, dupa cum spunea Carrie Bradshaw.

As vrea sa tip, sa scot toata durerea ce imi apasa inima, mintea..

Dar nu e locul si nici momentul.

As plange, jur ca as plange.

Dar nu mai am lacrimi. Ori doar simt ca nu merita lacrimile mele.

Poti sa te atasezi de o persoana chiar daca simti ca nu sunteti compatibili 100% ? Sau e doar vorba de orgoliul meu ranit? Am asa ceva? E posibil ?

 

Leave a Reply

