Dar eu te-astept diseara .

Desfund o sticla de vin alb, demisec. Imi torn in pahar incet… Muzica se aude pe fundal.

Dansez usor prin camera in timp ce ma pregatesc.

Ma alint, o stiu.

Aleg desuurile negre, dantelate, parfum usor dulceag, rochia neagra, pe corp, si-un ruj nude.

Dorul de tine ma face sa visez, sa-mi las imaginatia sa zburde.

Ador sa-mi plimb degetele pe pielea ta, sa vad cum tresari de fiecare data cand ating un punct sensibil.

Ti-am spus ca iti ador zambetul? Cel adevarat, pe care il afisezi doar cand suntem doar noi doi. Esti asemena unui copil, alintat, suparacios. Si ce-mi place sa te mai supar… Sa-ti vad incruntarea din privire, seriozitatea din glas, atitudinea hotarata.ofonwg6ivw

Te-am visat aseara. M-ai pus sa mint pentru tine. Nu stiu despre ce era vorba, si nici nu stiu daca aveam de gand sa o fac, m-am trezit prea brusc.

Oare as minti pentru tine?  Stau si ma intreb uneori cat de departe as fi dispusa sa merg pentru tine.

Inca nu am gasit raspuns. Si probabil nu il voi gasi. Pentru ca nu am sa il mai caut.

Visez la tine, dar realitatea bate la usa mult prea zgomotos.

Uneori indiferenta ta ma lasa rece, desi imi spui ca sunt prea calda.

Graba din gesturile tale nu-mi ofera sentimentul de siguranta pe care il caut. Ma amani.

“Cu timpul, draga mea…”

Eu vreau acum. N-am sa te las sa te joci cu inima mea.

Imi place doar sa ma joc cu tine, cu simturile tale… Sa te vad tresarind inainte chiar de a te atinge.

Mi-ar place sa facem asta mai des. Jocurile. Dar tu nu ai rabdare, mereu esti grabit, repezit, dai vina pe dorinta, dor…

Iti explic si nu-ntelegi.

Tainele seductiei nu am sa le predau unui elev ce nu vrea sa invete.

Spun doar ca e banal. Lipsesc fiorii, emotia.

Stau la pieptul tau si ma surprind gandind… nu m-a fermecat nici pentru o clipa corpul tau lucrat la sala, pe care nu eziti sa-l lauzi ori de cate ori ai ocazia, asa cum m-au vrajit ochii tai caprui.

Pui prea mult pret pe aparente, nici o data pe esenta.

Nu ne potrivim deloc. Ceva ma tine langa tine si nu realizez inca ce.

Gandind la rece, chiar nu am nevoie de tine, dar te vreau. Si sentimentul asta de dorinta nu imi da pace.

Leave a Reply

