Too much .

Urasc momentul in care trebuie sa sterg persoane si amintiri .

Am tot amanat timp de doua saptamani, desi se umpluse de mult paharul. A dat pe dinafara, a facut inundatie, dar eu am stat neclintita.

Asa patesti cand negi realitatea, faptele. Tind mereu sa vad binele din oameni, potentialul din spatele mastii… Dar cand nu exista vointa, ajungi sa te lupti singur cu morile de vant. Iar spre deosebire de Don Quijote, eu ma dau batuta.vgnrvmlmhi

Am ajuns sa imi distrug sanatatea din prea mult stres. Iar ingrijorarile m-au adus in pragul geloziei, iar eu nu vreau sa il mai trec. Prefer sa ma retrag, sa fac doi pasi inapoi.

Ard toata de nervi, tremur din toate incheieturile.

Mi-e ciuda, dar numai din cauza mea. Ca nu stiu sa spun Stop! la momentul potrivit.

Imi ard obrajii, buzele…

Simt ca trebuie sa rup o parte din mine si doare.

Imi dau lacrimile, dar le sterg imediat. Nu merita.

Am prins drag de el, m-am obisnuit cu prezenta, vocea sa…

Va fi greu o zi, doua… poate o saptamana.

Am mai trecut prin asta. De fiecare data e diferit, durerea variaza de la o persoana la alta, dar in final, voi fi bine.

Leave a Reply

