Can’t fight it .

Stau in fata unei foi albe de cateva minute bune si nu stiu cum sa incep…

Stii, te gandesti ca dupa atata experienta in dezamagiri si inimi frante, ai sti cum sa mai incasezi o lovitura. Cu fruntea sus si o atitudine indiferenta, ca si cum “am trecut prin lucruri si mai rele…”, dar nu… esti din nou la podea, plangand si incercand sa strangi bucatelele de suflet ce-au mai ramas cat de cat intregi. Restul e praf de stele.

Am privit tavanul ore in sir, cautand un raspuns la intrebari pe care nu reuseam sa le formulez. Incercam sa adun cuvintele intr-o propozitie dar fugeau de mine, se-ascundeau. Le era teama ca si mie de altfel de raspunsurile ce-ar fi venit inevitabil.

Uneori parca as fi un copil; pun prea multe intrebari. “De ce?”-ul ma caracterizeaza. Vreau prea mult sa stiu tot, sa aud tot, sa nu fiu luata prin surprindere. muxmhsgs7p

In felul meu incerc sa fiu stapana pe mine si propria viata, doar ca nu-mi prea ies lucrurile dupa cum imi doresc.

Am stiut mereu raspunsurile inainte sa rostesc intrebarile cu voce tare. Dar voiam sa le si aud, sa mi se confirme, sa fiu contrazisa de cele mai multe ori.

Ma enervez cand sunt ignorata sau nu mi se lamuresc unele lucruri.

Desi unele raspunsuri dor, mai rau e sa ma lasi sa le intuiesc. Toata acea macinare dinlauntrul sufletului doare al naibii de tare.

Pot parea paranoica, dar de cele mai multe ori sunt doar nesigura pe mine. In acele momente as vrea doar sa fiu stransa in brate si sa mi se spuna ca e in regula, doar imi fac griji degeaba. Dar nu e niciodata atat de simplu.

Pentru ca mereu nu alegem, nu vedem calea cea mai simpla.

Printre altele, de ce simt ca nu sunt indeajuns? Ca trebuie sa cumpar atentia si iubirea celor din jurul meu ?

Leave a Reply

