Only getting younger .

Zilele la munca pot fi uneori o corvoada. Sa lucrezi cu oamenii e greu, sincer. Intalnesti fel de fel de persoane cu pretentii, ifose si vocabular pe masura.

Dar uneori, cand simt ca ma sufoc acasa, ca imi pierd mintile intre cei 4 pereti ai camerei, astept cu nerabdare sa schimb peisajul, oricat de stresant ar fi. Au fost si zile bune. Si oameni calzi, cu care am putut avea o conversatie placuta.

A intrat hotarat, de parca nu ar fi fost prima data aici. Avea un aer strain, iar ca de obicei, nu i-am acordat mare atentie.

-Buna ziua !

-Buna… i-am raspuns, ridicand privirea doar putin. Eram prinsa in lectura.qvcjbjiat0

Ii puteam simti privirea insistand asupra-mi, asa ca am ridicat capul.

Zambea.

Nu-mi plac oamenii care-mi zambesc asa, de parca asteapta ceva in schimb. N-ai sa ma vezi ca-ti raspund, poate doar sarcastic.

Era un schimb de priviri ciudat si cam incomod…

Ma uitam la persoana aceasta de doi metri ce se zgaia la mine si-asteptam sa vorbeasca. Ce-astepta ?

Cu cat zambea mai mult, imi parea mai familiar, si incepea sa mi se contureze o imagine in minte.

– Vlad ? zic cu juma’ de gura. Mi-a luat ceva timp sa imi dau seama cine esti..

– M-am schimbat putin…

-Da, poti spune asta.

– Tu? Cum esti?

– Eu nu, am ramas aceeasi…

-N-as spune asta. Te-ai schimbat mult…

Avea un accent strain, era oarecum ciudat dar nu ma deranja ca de obicei. Se cunosteau bine anii petrecuti in afara. Nu-l vazusem de mult, stiam doar ca lucra in armata…

-Ai crescut… Acum esti o femeie (aici am simtit o schimbare a glasului, un mic accent), frumoasa…

Vecinul meu, baiatul care teroriza toata ulita cu nazbatiile lui, cel ce incerca sa ma invete toate prostiile la numai 5 ani (dar pe care le-am inteles de fapt abia peste vreo zece) care ma tachina ca sunt mai mica… imi spunea acum ca sunt o “femeie, frumoasa” ?! Am trait s-o vad si pe asta.

Leave a Reply

