Ready or not, here comes the…

Ma simteam de parca m-as fi trezit din coma, sau betie… Nu stiam ce e cu mine, unde ma aflu si mai ales, de ce eram in rochie alba, de mireasa?

Ma uitam in jur si vad ca sunt intr-o sala mare, elegant impodobita, pe mese erau aranjamente din orhidee, frumoase chiar… Ceva in genul celor din Great Gatsby.

O multime de lume petrecea, la mese ori pe ringul de dans. Toate rudele-mi erau prezente si foarte generoase.

Nu intelegeam ce se intampla si mai ales cum de sunt eu personajul principal.

Am iesit din sala aceea mare, tragand-o dupa mine pe Laura. Aveam nevoie de explicatii.vuuptwnwdg

Nu imi aminteam nimic. In nici un caz cununiile. And for God’s sake, era si un mire, nu? Cine imi era mire ?

Atunci ma trezesc ca mi se intinde un teanc de poze (culmea, erau deja printate) . Artistice, nimic de comentat. Ba chiar in mintea mea alesesem una pentru poza de profil :))

Domnisoare de onoare, trasura, flori multe, zambete… si printre ele, eu si mirele. Un chip cunoscut, brunet, zambet fermecator… Paream fericita in pozele cu el.

Dar de ce nu imi aduceam aminte ?

Petrecerea se incheie si ma aflu in camera. Ma plimb dintr-un colt intr-altul si ma gandesc doar cum sa fac sa dau divort mai repede si fara scandal.

Eu, casatorita? Nu ! Daca nu am facut o alegere buna?

De fapt, am senzatia continua ca nu pe el il vreau… Ca de fapt e altcineva, doar ca nu imi pot da seama, nu ii vad chipul.

Pe moment stiu doar ca trebuie sa caut un avocat bun.

E prima data cand visez ca ma aflu in fata faptului implinit.

In toti acesti ani visam doar ca trebuie, sau ca sunt in drum spre… ori ca probez rochii… Si de fiecare data ma panichez si fug. Mereu, El e brunet cu un zambet superb. Dar eu fug continuu, de frica sa nu fac o alegere gresita.

Mi-e teama sa nu imi leg viitorul de cine nu trebuie. Ma sperie “Ceea ce Dumnezeu a legat, omul sa nu desparta”.

Si totusi eu incerc. Daca toate visele astea imi spun ca nu e de mine casatoria? Ori ca nu o sa imi gasesc in veci alesul?

2 Comments Add yours

  1. Mishuk says:

    te-ai pus pe scris 🙂

    1. wildrosec says:

      yup .

Leave a Reply

