You give me mad love .

Don’t trust people who hurt you and say it was your fault .

Nu poti purta pica unui om care nu intelege. Care, efectiv, nu e capabil sa inteleaga cu ce a gresit.

As fi vrut sa il urasc, sa tip, sa trantesc… In schimb, sunt calma.

E pacat cum unii oameni nu inteleg diferenta dintre o usa inchisa si una incuiata.

As face eu pasul. M-as intoarce. Stiu ca ar fi usor. Dar deocamdata nu e nimic dincolo de acea usa care m-ar determina sa fac asta. Nu s-a schimbat nimic.

Nu mai tine de mine.

Consider ca mi-am facut partea. Acum mult timp. Ba chiar am facut si ore suplimentare. Mi-am irost vorbe, gesturi, sentimente, nopti nedormite, pline de ganduri si ingrijorari.jco8nv3glu

Nu am crezut niciodata ca voi intalni pe cineva care nu vorbeste aceeasi limba ca si mine. Sau oricare alta. Am vrut, incercat sa ii invat dialectul propriu.

Munca in zadar, sfarsita doar cu dureri de cap.

Literalmente, ma luau durerile imediat ce incepea sa vorbeasca. Ma simteam obosita, ca dupa o saptamana de munca asidua, fara pauza sau somn.

Vorbea in timp ce eu priveam in gol, gandindu-ma ce anume ma tine locului, ce ma opreste sa fug cat mai repede de langa el.

Nu aveam interese comune, subiecte, prieteni, nu era niciodata de gasit in momentele in care aveam nevoie de un prieten, sa ma asculte.

In schimb, eu eram mereu pentru el. Indiferent de ora, zi sau noapte.

Si totusi, iata-ma acolo.

Asteptand.

Asteptand clipa in care va iesi la iveala motivul pentru care il iubeam. Da, il iubesc.

In naivitatea mea, am recunoscut deseori lucrul acesta.

Dar partea realista din mine si-a spus cuvantul in ultimele saptamani.

Nu poti sta cu un om care nu iti apreciaza prezenta, ori absenta.

Care nu apreciaza sacrificiile facute de dragul lui.

Dovezile de iubire…

Un om care considera ca unei femei nu trebuie sa ii spui ce simti, pentru ca si-o ia in cap.

Unul care considera dorinta unei femei de a petrece mai mult timp impreuna a fi definitia pentru “tinut sub papuc”.

Unul care prefera o naveta de bere cu baietii(zilnic,de e posibil), in locul unei sticle de vin cu femeia pe care rareori, declara ca o iubeste(?).

Am asteptat atat de mult timp, pana nu am mai putut.

Am avut un somn linistit, cum nu mai avusesem de mult. Nu ma trezisem nici macar o data.

Si totusi, dimineata, un apel neasteptat

“Voiam sa stiu cum e fara mine…”

Am tacut. Ce era sa raspund?

Ca ma simt usoara ca un fulg? Ca am dormit fara griji?

N-as fi vrut sa il ranesc. Nu persoana, cat orgoliul. Tine prea mult la el, e tot ce stie, e orbit de-a binelea, incat sa mai realizeze ca a pierdut un suflet ce il iubeste sincer.

Leave a Reply

