Broken promises .

E usor sa oferi flori, un cadou, o bijuterie, cu speranta ca totul se va uita si vei fi iertat.

Am invatat aceasta lectie inca de mica.

Nu am primit nici o data scuze pentru cuvintele rostite sau gesturile savarsite la nervi; insa la varsta aceasta ma pot “mandri” cu o frumoasa colectie de bijuterii pretioase.

Au avut vreun folos? Mi-au sters cumva lacrimile? Au disparut semnele? Mi-au vindecat ranile din inima? M-au facut sa am o parere mai buna despre mine? Nu.ru3gncjwgi

Din acest motiv am crescut dezvoltandu-mi o idee, un principiu, cum ca nu voi avea niciodata pretentii la lucruri materiale din partea celui de langa mine. Si mai ales ca “semn de impacare” .

Am invatat sa apreciez mai mult o vorba calda, demonstrata prin fapte.

Pentru ca de vorbe goale e plina lumea, dar mai putine fapte care sa le insoteasca.

Traim intr-o era in care orgoliul ne conduce, iar sa renuntam la el chiar si pentru o clipa, ar insemna sa ne injosim.

In schimb, ne vindem pentru un obiect.

Cand o sa invatam ca obiectele isi pierd valoarea? Iar un cuvant, un gest din inima nu isi va pierde niciodata din stralucire?

Leave a Reply

