Some answers .

-Vii sa ma iei? Eu sunt beat, am baut toata ziua…

-Sa vin sa te iau eu? Unde ești acum?

-Da. Acasă.

-Pai nu pot, nu ma simt bine. Nu m-am ridicat toata ziua din pat.

-Mda, bine…Lasă, esti fraiera.

De asta am spus anterior ca e cu punct si virgulă. O data la cel putin doua zile isi face simțită prezența. Iar eu raspund, mai mereu, cu neîncredere, dar o fac. Știu de fiecare dată  că nu o sa aflu ceva nou, pentru ca nimeni nu se schimbă peste noapte…

Ce-am aflat azi? “Vreau sa ne vedem. Nu s-a intamplat nimic, nu am fost cu alta. Voiam doar sa vad cum reactionezi, am încercat sa fiu cat se poate de serios… Dar ai fost ok, nu ai spus nimic. Înseamnă ca nu ma iubești atât de mult.”

Fraiera nu as putea fi vreodată, pentru ca nu eu am de pierdut.

Tocmai asta e șmecheria.

Am o inimă plină de iubire și da, aș împărți tot ce am, ce știu, ce simt.

Dar cu cine? Esti un munte de orgoliu stupid, Narcis in persoană.

Uneori am impresia că aștepți ca omenirea sa ți se-nchine și să-ți aduca ofrande.

De ce răspund? Pentru că oricum de fiecare dată o dai in bară. Mereu spui o prostie, una mai mare decat cealaltă.

Iar cum tu continui in felul acesta, mă indepartezi. Si am nevoie de asta. Am nevoie să simt din ce in ce mai mult că locul meu nu e lângă tine, că pot lăsa totul in urmă fără regrete.

Da, până acum am n-şpe mii de motive si totuși…

Nu ma pricep deloc sa iau decizii. Mă mir că mă țin încă de hotărârea de a nu-l vedea, a trecut…cât? O lună. Fix.

Da, aș rămâne. Intr-o clipită.

Pentru că am obosit sa caut (deși nu caut) si sa astept (deși nu aștept) persoana potrivită.

Dar acei 3% rămași obiectivi mă țin rațională, cuvintele sale nu mă mai afectează și chiar nu mai am așteptări.

Leave a Reply

