Playin’ with knives .

“So this is what goodbyes are said for
But I don’t even know you no more..”

You know what’s funny ?

Sunt groaznica in a lua decizii. Stiu ce e bine pentru mine si ce nu e bine, but… ih, nu ma pot mentine pe o singura directie. Probabil ca ma las condusa prea mult de ceea ce simt.

Iar de-aici iau nastere toate prostiile mele.

Asa l-am lasat si pe V. sa intre in viata mea.

Desi la prima intalnire a fost putin ciudat – un pic mai mult -, iar toate simturile imi spuneau sa plec acasa ca imi pierd vremea… It was just a nice body and… just a nice body. Nevoia lui de a fi laudat si apreciat fiind simpatica pentru inceput – desi aducea putin a nesiguranta si disperare -, dar apoi a devenit confuza.

Recent, mi s-a facut dor. Awkward…

Why? Asta e intrebarea la care trebuie sa gasesc un raspuns logic. Cat mai curand. Need help.5ywpsmlpzh

Pentru inceput, sunt constienta ca omul acesta nu e deloc compatibil cu mine. Absolut deloc. Se pare ca nu pot fi intr-atat de superficiala incat sa continui o relatie cu un sportiv doar pentru simplul fapt ca arata bine. E nevoie si de restul pachetului. Am nevoie de subiecte de discutie captivante, chiar si de “vrajeala” de-aia cu cuvinte dragute… si, se poate ca atentia sa fie centrata si asupra mea? Nu doar a persoanei sale?!

As incerca acum sa ii caut scuze… Pentru ca asa mi-e firea.

Pune-ma fata in fata cu el si imi amintesc imediat ce nu era in regula, de la gesturi pana la cuvinte. Erau momente in care imi vorbea doar despre problemele sale (financiare) si imi venea sa ma arunc din masina in timp ce aceasta se afla in mers. Aveam zeci de scenarii in minte cum sa scap. Bineinteles ca in cele din urma cedam si il ajutam, doar sa taca. Stupid me.

Dar acum, ca nu ii mai aud glasul de mai bine de doua saptamani, nu mai am absolut nici un semn de la el… m-a palit dorul. Why?!? Ca si cum s-ar fi sters toate amintirile rele si au ramas cele bune.

Stai. Care sunt cele bune?

Hmm… Imi amintesc ca ma pupa pe frunte… Uneori. Si… da, cam atat. It was sweet. Ah, si in timp ce conducea, ma mai lua de mana. That was sweet too.

Au fost si nopti in care ma suna doar sa ma-ntrebe daca “esti bine? Am visat ca ai patit ceva rau. Sigur esti bine?”

Depun un real efort acum, sa imi amintesc…

Ma mai trezeam cu un mesaj cu “Te iubesc”, dar am prins repede smecheria. Urma sa imi ceara ceva. Deci, totul avea un pret.

Ideea e ca nu vorbea prea mult despre el. Doar despre ce are nevoie. Iar in mintea lui, era de datoria mea sa fac sa se-ntample ceea ce el visa noaptea.

As face si chestia cu tabelul, stii, calitati si defecte, sa ma ajute sa ma lamuresc… Dar mi-e teama ca o sa fie doar lucruri rele.

Am fost intrebata de momentul in care am fost “cea mai fericita” alaturi de el. jl5ifykbai

N-am stiut sa raspund.

Mi-e teama ca nu am fost niciodata.

Adevarul e ca mereu mi-a parut preocupat de propria persoana, antrenamente, probleme, masina, iesitul la bere cu baietii. Si desi am incercat sa trag de el, la propriu, sa ne cream amintiri frumoase, nu am reusit. Iar daca insistam, riscam sa aud placa cu “nu ma las condus de o femeie”.

Chiar m-am straduit mult sa fac relatia noastra sa mearga.

Luand toate acestea in considerare… De ce continui sa ma gandesc la el? De ce atata dor?

Sa fie de vina obisnuinta? Teama de singuratate?

That’s bulshit.

Desi nici acum nu-mi sunt cunoscute motivele, l-am iubit pe “Narcis”. Si probabil voi mai continua sa o fac o perioada.

Apoi o sa imi treaca.

Va trebui sa dau uitarii  tot ce e legat de el, noi… And move on.

Asa cum nu imi place sa iau decizii, nici sa inchei capitole nu imi e mai usor.

Nu e deja destul de greu cand permiti persoanelor straine sa intre in lumea ta, in universul tau, cand le arati franturi din tine si sufletul tau  … Iar apoi totul se dovedeste a fi un esec si esti silit sa stergi cu buretele si sa o iei de la capat…

As putea sa o dau pe un ton sarcastic si sa iau in ras tot ce a fost, dar nu as rezolva nimic. I loved him, still. Poate de data aceasta nu am avut nimic nou de invatat, dar prefer sa cred ca i-am ramas o amintire placuta.

“I want my kisses back from you.”

3 Comments Add yours

  1. Myriam says:

    There’s a lesson in everything. Especially the bad ones.
    Mult spor in toate :*

    1. wildrosec says:

      Thanks for everything :*

      1. Myriam says:

        :*

Leave a Reply

