Ai grijă ce-ti doresti .

.. s-ar putea să se îndeplinească.

Telefonul sună. Un număr cu 603, it does ring a bell…

– Ce faci?

-Dormeam…

Mă ridic și mă uit că e puțin trecut de 1.

-Dacă mă aduce cineva, poți să ieși?

-De ce?

-Vreau să te văd, mâine plec…

După voce, e trecut de beat. Încerc să îmi dau seama repede care ar putea fi de fapt adevăratul motiv. Deși nu îmi vine nimic în minte, continui, sperând că o să spună el în cele din urmă.maouakpdvz

-Unde pleci?
-În afară.

-Unde?

-Nu contează. Ieși?

-Nu, e târziu…

-Bine, lasă.

Evident că a închis. E “semnătura” lui.

Somnul meu? Pierdut. Am privit tavanul timp de peste o oră, gândindu-mă continuu “ar fi trebuit să îl las să vină? Am greșit? Oare ar fi fost bine…”

Simțeam că îmi explodează capul.

Mă așteptam la astfel de apeluri. Nu atât de curând, dar mă așteptam.

Dar totuși, dacă voia cu adevărat să mă vadă, avusese destul timp la dispoziție. Nu după miezul nopții, în ajunul plecării.

Și… ce spune despre mine faptul că aș fi vrut să îl văd?

Doar că nu așa; în grabă și beat.

Parcă îl și aud “Niciodată nu ai fost mulțumită.”

Leave a Reply

