N-am să uit .

Să ai grijă de tine si să nu uiti că te iubesc

Am surâs. Semăna cu un mesaj al unui sinucigas.

You need to be one to know one.

Dar de fapt se voia a fi o tactică de santaj emotional.

Si poate că ar fi avut efect dacă nu as fi auzit replica aceasta zilnic, în ultimele două săptămâni.

Te macină pe dinăuntru când cel la care tii e zdrobit de probleme, când esti constient că esti singura sa cale de scăpare, dar în acelasi timp, mai stii si că nu îti este apreciat efortul.4cwnn1vnmw

Când gestul tău se cere a fi o obligatie.

-Să nu te superi, dar acum o să îti dau block.

-De ce? întreb, intuind deja un răspuns.

-Păi dacă ai spus că nu poti să mă ajuti…

Dă-mi block, sterge-mă de la contacte, sterge Babe din lista telefonului, sterge-mă din memorie, sterge-mă si gata !

-Să mă uiti, imi spune. Eu am vrut să fiu cu tine, am vrut ceva serios, dar văd că nu se poate. Esti prea incăpătânată.

Asa e ! Mă încăpătânez să fiu iubită pentru ceea ce sunt eu, cu toată fiinta mea. Să fiu iubită pentru ce reprezint ca om, ca suflet, ca femeie.

Nu vreau să mă cauti doar când ai probleme. Nu vreau să îmi bagi pastila cu “de-acum vreau sa ma însor, nu pot să mă mai joc”.

Să ma ierte Dumnezeu, ar fi vai si-amar de mine dacă ajung în situatia în care să mă las păcălită de replica asta.

Să îmi ceri să mă multumesc cu firimituri, cu putin, când tu îmi ceri să îti ofer totul? N-ai să vezi !

Îti repet: N-ai să vezi !!!

Merit mult mai mult decât două vorbe dulci în pauzele dintre furii.

-O să îmi sterg numărul, am să plec, n-ai să mai auzi de mine !

De-ar fi, Doamne, asa… Să am liniste.

-Am să o combin pe Ib., doar asa, ca să îti fac tie în ciudă !

Fă ce te taie capul, puiule!

Sufletul meu e atât de otrăvit de cuvintele tale murdare, obosit de la atâtea promisiuni desarte, încât …

Nici când scuipi venin, nervos fiind, amenintând si înjurând… Degeaba vii apoi si îti ceri iertare cu juma’ de gură, “Îmi cer scuze pentru cum ti-am vorbit, dar tu m-ai provocat…”.

Si-am s-o fac în continuare, până îti pică masca de tot.

“Păcat ca nu vede ce om fain esti tu”, îmi spunea o prietenă dragă mie.

E vina mea, pentru că am rămas atât de mult blocată pe acest capitol.

Naivă, crezând că iubind îndeajuns, poti schimba, înmuia, inima cuiva.

Să nu uiti că te iubesc.

N-am să uit.

Doar că ai banalizat cuvintele mele preferate, ce cândva îmi erau adresate cu dragoste. Le-ai murdărit cu noroi. De-acum, dacă le voi mai auzi, am să astept mereu un “dar,”.

Leave a Reply

