26 Roses .

Ar fi trebuit să îmi comand o tărie, nu o cafea.

Să o beau la sec, apoi să mai cer una.

Asta e pentru toate prostiile pe care m-am încăpățînat să le continui.

Am sărit din nou un an, știu.

Am fost extrem de dezamăgită anul trecut și-am considerat că nu are rost să îl mai trec în revistă.

Momentul, ziua în care am împlinit 25 de ani nu a fost cu trîmbițe și alte cele, de altfel nici cea de acum nu este. Sau nu a fost. Nu va fi.

25… Deși s-a instalat silențios în viața mea, a fost un an important.

A fost anul în care am putut recunoaște că am încheiat orice legătură cu trecutul. Fără regrete, remușcări, ură, nimic.

Am iubit odată un om, a fost frumos cât a fost; s-a încheiat, nu știu exact de ce nici până în momentul de față, dar nici nu mai contează.

L-am revăzut, o dată, dar nu mi-a stârnit nici o emoție.

Pur și simplu un străin. Doi străini, cu un trecut comun. Și-o lume mare.

A fost anul în care am lucrat la stima de sine. Și încă mai e de muncă.

Am învățat să accept lucruri ce nu pot fi schimbate, dar care mă fac specială. Am învățat că e nevoie de timp și răbdare, multă răbdare pentru altele.

Am făcut pace cu mulți demoni din trecut.

Pot spune că am trecut puțin de partea lor.

Am învățat să tac mai mult și doar să ascult. De cele mai multe ori, tăcerea celorlalți îți oferă răspunsul de care ai nevoie.

Și, nu în cele din urmă, m-am convins că intuiția mea e perfectă, fără nici o marjă de eroare.

Acum, mai trebuie doar să o și ascult.

Karma mi-a devenit un aliat de nădejde.

N-am crezut în ea până nu m-am convins de eficiența ei. Datorită ei am învățat să fiu un om mai calm, să las loc și de pozitivism în viața mea.

That bitch knows what she’s doing. So don’t mess with me cuz she’s my bestie and she’s crazy.  For real !!

Ah, am câștigat prieteni și am pierdut persoane ce le credeam prietene. No problem.

Calitate, nu cantitate.

Jumătate din an mi-am pierdut-o în preajma unui om care chiar nu merita nici măcar o secundă.

Dar, am o predilecție pentru legăturile bolnăvicioase, toxice… așa că, am comis-o.

Regret? Da. Pentru că am pus sentimente acolo unde nu era cazul.

Nu, pentru că am mai învățat o lecție prețioasă.

Și îi mulțumesc pentru că prin el am aflat că prostia nu are limite. Deci, efectiv, să fii prost și inconștient de acest lucru, e un lucru grav. Și fără leac.

Curiozitate satisfăcută.

Next, please!

Anul acesta, nu; anul lui 26 l-am început în preajma colegelor de la noua facultate și a unui buchet superb de trandafiri din partea lor (luv you, girls).zyjhrvf6fd.png

Apoi, povestea de acum câteva săptămâni cu tipul din liceu, crush-ul, a avut recent o continuare…

Continuare ce a fost întreruptă de un mesaj al trecutului ce își băga iar coada în viața mea.

Era cât pe ce să fiu tentată, dar m-am uitat la telefon, apoi la chipul celui care stătea lângă mine și-am ales să las trecutul în urmă. Nu avea nimic nou de zis.

De răscolit, a răscolit mai ceva ca un tsunami în sufletul meu, pentru că, nu mă așteptam. Mă straduisem mult timp să fiu indiferentă, dar un simplu, banal, stupid mesaj cu “lasă-mi numărul tău❤”, a fost knock out. A fost ca prin învăluire, nu știu…

Dar mi-am păstrat calmul și-am privit în ochii celui de lângă mine, cu speranța că de data aceasta va fi o alegere bună.

Btw, mi-a dăruit un buchet de flori galbene ce seamănă a bujori, dar nu am reținut numele, din latină … Shame on me.

Ce voi face de ziua mea?

Pur și simplu, după ce termin munca, îmi fac un duș fierbinte, pentru că demonii nu rezistă mult la temperaturi scăzute, îmi desfund o sticlă de vin bun, rose, demisec… și-am să scriu.

Am să scriu în timp ce in boxe se vor auzi piesele mele preferate.

Voi scrie despre viață, iubire, trădare, dezamăgire… despre toate lucrurile care mi-au trecut fiori pe șira spinării… Despre toate lucrurile care m-au doborât, despre oamenii care m-au învățat să mă ridic singură de jos și cum să merg mai departe cu fruntea sus.

Despre tot și toate ce m-au format ca om, ca femeie.

Rezoluții pentru 26? Nu.

Voi continua ce am început și mă voi opri doar atunci când voi considera că e momentul.

Leave a Reply

