Other people .

The Girl on the Train, that’s my kind of movie.

Nu idiotenii, nu comedii prostești, nu horror plin de sânge și altele. Alea-s pentru amatori.

La început nu am vrut să-l văd, tot auzeam că e plictisitor, ș.a.m.d.

I gave it a chance.

În primă instanță, dupa vreo 20 minute, am privit-o ciudat pe Rachel. Mi se părea patetică. Îmi era mie rușine să o văd în acea stare.

Cu o oarecare compasiune totuși; nu e ușor să vezi cum fostul tău, trăiește fericit cu o altă femeie, în casa ta.

În casa ta, for God’s sake !!

Iar apoi, cine ar vrea să iubească o alcoolicã?! Îi dădeam dreptate lui. Uneori, după ce totul s-a încheiat, efectiv nu mai e cale de intoarcere; îți vezi de ale tale.

Ce rost să te înjosesti?jJ48CBbM0Z

Dar încet încet, lucrurile au prins contur. Așteptam deznodământul.

Și din nou, mi s-a arătat ceea ce știam deja, ceea ce a trebuit să aflu, să învăț în timp, prin durere, lacrimi.

Și anume că orice poveste are cel puțin două variante.

A lui, a ei și mai apoi adevărul. Deși uneori nu e nici un semn de el.

Am învățat cu greu, pentru că nu puteam să accept adevărul, dar bărbații mint. Oricât de mult l-ai iubi tu, oricât de perfect l-ai crede, te minte.

Da, bine, nu e o noutate…

Și motivul variază. De la cel mai banal până la cel mai grav pentru ei, de neconceput, și anume, să aibă o reputație pãtatã.

E cam ca atunci când o femeie minte că e virgină. Și nici aici nu înțeleg rostul minciunii, dar fie. Iaca fâs, virgină erai pe timpul lu’ bunica, când te puneau să te măriți la 14 ani.

Bărbații “iubesc” virginele. Deși, dacă le vrei, apoi le ai, cum să tot găsești altele noi?! În fine…e cam fără logică.

It’s a mad, mad world.

Dar ce am învățat eu exact, e că ei urăsc să fie prinși mințind. Gen, să i se ducă vestea că nu e serios, că e a manwhore, got it?

Una e să glumești că esti mare crai și alta să se audă despre tine astfel de lucruri.

Sunt în stare să îți dea și în cap, literalmente, să se jure pe ce au ei mai sfânt, numai să nu recunoască.

Ah, sunt mult prea pățitã încât să mă poți contrazice.

De asta spuneam că de ceva timp am o intuiție impecabilă.

Iar apoi, mai e jumatatea cealaltă de poveste.

Cealaltă, pentru că el nu poate înșela de unul singur. Mai e nevoie de una.

O inconștientã.

Pentru că, ca și femeie, trebuie să fii realistă, că din momentul în care ai luat bărbatul alteia, cu orice fel de intenție ai fi avut în capul tău plin de sclipurici și inimioare… prostul o să ți-o facă și ție.

Because… karma’s a bitch și pentru că e în natura lor.

Dacă a făcut-o o dată, o va face și a doua, a treia oara și tot așa.

Dar cum noi suntem prințese mici și așteptăm să vină prostul pe cal alb să ne salveze… orbim la vederea lui și uităm să ne mai luăm măsuri de precauție.

Stupid bitch.

Bărbatul e un animal în mare parte, ghidat de ce are în pantaloni; ori, de ce anume are impresia că deține.

Dar nu generalizăm.

Sunt bărbați și băieți. Băieți și puștani.

Bărbați ce știu a fi bărbați și bărbați ce știu să pară a fi bărbați.

Avem gentlemani și I wanna be…x6xLL34uCz

Iar mai apoi, avem băiatul de la țară, venit la oraș, cu aere de împărat și comportament/ limbaj ca la stână.

Capische?

Sunt atatea genuri, specii și ramuri încât nu are rost să mă încurc în detalii.

Ideea e aceeași: când vine vorba de futut, mulți uită să mai gândească și se aruncă cu capul înainte, neținând cont de consecințe sau de persoanele care au de suferit de pe urma gestului lor.

2 ani de zile m-am torturat de una singură gândindu-mă la gestul făcut de el. Pentru că îl iertasem, îl crezusem când a spus că nu o să o mai facă.

Dar oare să îl fi crezut cu adevărat de vreme ce mă așteptam să se întâmple din nou?

Ce FBI, că eu îi știam tot programul. Iar tot ce nu avea logică era motiv de ceartă. Înnebunisem. Nu mai aveam grijă de mine, eram mereu “de lucru”. Somn liniștit? Nu. O luasem efectiv, razna. Degeaba în prezența mea se comporta ireproșabil, când pe la spate…

Am făcut recent curățenie printre pozele din acea perioadă. Nu mai deschisesem laptopul de mai bine de 2 ani. Au trecut doar 2?! Am impresia că a trecut o veșnicie…

Am șters tot, fără regrete.

Aveam păstrate -nu știu de ce- discuțiile noastre de la sfârșitul relației.

M-am enervat. El călcase strâmb după ce promisese că nu -numa’ el știe încă de cate ori- și tot eu eram aia de se umilea, numai să nu plece.

What the fuck was wrong with me?!

Îmi era rușine de mine. De modul și halul în care ajunsesem.

Depindeam emoțional prea mult de el, prea îl fixasem pe un piedestal.

L-am iubit. Doamne, și încă enorm de mult. Am încercat să fiu totul pentru el: mamă, prietenă, iubită, amantă.

Și tot nu a fost de ajuns.

Avea nevoie de diversitate, să se simtă bărbat.

Prea multe persoane, prieteni de-ai lui, străini pentru mine, mă compatimeau, dar în același timp auzeam “Nici nu vreau să mă gândesc ce s-ar fi intamplat cu tine dacă ramaneati împreună. Dacă se ajungea la nuntă.”

Îi priveam cu neîncredere, gen “Ii porti pică si vrei să o fuţi pe fosta lui, sau ce?!”

Eram prea amărâtã, plânsã, depresivă, încât să realizez că aveau dreptate.

Ceea ce experimentasem eu era un abuz emoțional. El mă învinuia că sunt paranoică, deși eu aveam un feeling. Un feeling atât de puternic și adevărat.

Iar eu, în naivitatea mea, îmi ceream iertare pentru el.

Doamne, păcat că nu mă pot întoarce în timp să îmi dau două palme…

Nu vreau compătimire, nu caut milă.

Eu mi-am învățat lecția.

De asta mă amuz când se-ntâmplă să dau peste una care vrea să-mi râdă în față, cum că “mi-a luat bărbatul”.

În primul rând, e al mă’sii, nu al meu…

Iar în al doilea, dacă nu ai învățat nimic de la mine, înseamnă că îți meriti soarta.Rămâne să îți înveți singură lecția.

P.S. Filmul ăsta chiar a stârnit ceva în mine. 😂 Alte recomandări de filme?

Leave a Reply

