Roar .

Eram deja la al doilea drum.

Nu inteleg de ce unele instituții nu au programul afișat; mă plimbam deja de 3 zile și nici o dată nu găsisem deschis la Oficiul Poștal.

Reușisem totuși să-mi ridic coletul într-un târziu.

La întoarcere, mergeam ca de obicei: privirea înainte, pas grăbit și cu gândul în toate părțile.

-Ce bună ești ! aud deodată în spatele meu.w4r

Ignor. Mi s-o fi părut. Sunt prea împrăștiatã in ultimul timp.

-Blondo, ce bună ești !

Ma uit cu coada ochiului în jur, nu mai era alta blondă. Nici măcar altă nuanță. Clar.

Ignor.

-Blondo, ce bună ești, ce… și-ncep să fluiere.

Serios că nu am înțeles vreodata rostul acestui gest. Ce-ar fi vrut, să mă-ntorc și să le zâmbesc, să le mulțumesc ?

Am mers mai departe, reușind sa mă-ndepărtez de grup.

-Ce ai acolo? mă-ntreabă tata.

-Cărți.

-Câte?

-Șapte.

-Când le mai citești pe toate ?!

-Îmi fac timp.

Pentru că timp am. Printre picături, în fugă, în pauzele de la muncă, seara înainte să adorm sau sâmbăta, duminica, când refuz să mai ies din casă.

Nu mai am timp și dispoziția necesară pentru socializări. Prefer comoditatea camerei mele, a grădinii mele.

Ultima dată când am ieșit, m-am trezit abordată de una dintre ospatarite:

-Ai grijă că are femeie si copil acasă ! referindu-se la barman.

Am ramas tâmpitã.

Avea un metru și-un stilou și mă uitam în jos la ea cum se stropseste la mine.

În afară de “O sticlă de vin, rose, demisec și două pahare, vă rog!” nu i-am mai adresat nici un alt cuvânt barmanului.

Da, mi-a zâmbit toată seara și căuta să se bage în seamă, dar nu ma atrag persoanele “luate” și trecute de o anumită vârstă. Indiferent de înfățișarea lor fizică.

Dar promit că nu am să mai zâmbesc străinilor, și că nu am să mai fiu motiv de ceartă în cupluri. N-ar fi prima dată când aud că sunt privită ca o amenințare, deși nu am înțeles nici o dată motivele.

Leave a Reply

