Feel the rush .

on

Pentru ca am avut o zi de luni groaznica, iar eu nu-s tipul de om care sa ma vait “Vai, e luni..”. Nu. Dar azi toate au mers de la prost in jos.

Dar apoi, ca sa nu imi inchei ziua astfel, ma gandesc la lucrurile bune din viata mea. La lucrurile pentru care ma simt binecuvantata. Si aici nu spun de cele evidente, sanatate, etc.

Ci la persoanele deosebite ce ma-nconjoara.

Daca e sa ma gandesc in bratele cui as alerga plangand stiind ca acolo voi gasi sprijin si alinare, n-as sti decat un singur nume.

Oana.

As fugi si m-as aseza cu capul in poala sa, asa cum faceam cu bunica, cand eram mica. Sa isi treaca degetele prin parul meu, sa ma alinte.4AdAMPopUM

Si nu as mai plange. As simti liniste.

Are ea asa un har, ca toate problemele, toata apasarea aia de o simti pe suflet, dispar ca prin minune.

“Ce griji? Ce suparari? Din cauza cui? N-ai de ce, fata mea…”

She’s the best.

Si e putin spus.

Cand am sa fiu mare, vreau sa fiu ca ea.

 

Myriam.

A mea Myriam a fost un adevarat sprijin de cateva saptamani bune.

Impreuna cu Vic. si Ed. imi dau cele mai dure replici, imi pun in fata cel mai crud adevar. Si-i iubesc pentru asta.

Pentru ce-i multumesc? Pentru ca m-a tinut bine de picioare, ca nu cumva sa imi iau zborul de la realitate. Ca deh, inima mea mai are perioade cand intra-n saptamana chioara si uita ca odata cu ea trage toata fiinta in pacat.

Off, si ce greu trebuie sa-i fi fost… Sunt incapatanata cand vreau ceva. Cand ma incapatanez aiurea de fapt.

Dar, hei… Sunt inca aici, vie si nevatamata.

Umorul si sfaturile a la Cluj au imblanzit moldoveanca apriga si nebuna din mine.

Am cei mai buni prieteni. Cele mai bune sfaturi.

Mai lipseste sa le pun si in practica.

Dar am s-o fac, in ritmul meu.

De dimineata tot zambesc cand imi amintesc “Ha ha, bere; ha ha, minge. Tu stai si il citesti pe Paler si el scuipa seminte si bea bere. Ca de ce citesti atat? Vrei sa fii mai desteapta?”

Mno, fata draga, nu zic ca nu au usturat putin cuvintele tale, dar au prins bine.

Da, stiu, mereu am spus ca nu am un gen anume. Nu caut bani, faima. E de-ajuns sa ma iubeasca. Nu e de-ajuns?

Nu. Si ai dreptate. De ce? Pentru ca ai.

Am nevoie de cineva cu care sa cresc, sa invat, de la care sa invat.

“Sa le mearga mintea brici, cu care sa poti vorbi Paler si carti, muzica si alte chestii. Oameni cu planuri si initiative.”

Nu ca suntem rele, dar am coborat privirea cam jos uneori. Si doar pentru ca am vazut ceva ce doar eu puteam. Si speram sa pot scoate acele calitati la suprafata. Pentru ca m-am agatat de asta, de potential, ignorand realitatea.RKQYvmKmC0

Si eu vreau sa cresc frumos. Sa reusesc sa fiu zen. Sa fiu smart. Si kinky. Si fabulous. Independenta. Rece si calculata.

Feminista, ca tot ma catalogase cineva.

Maybe I am. So what?

Desi, in acelasi timp tanjesc spre linistea aceea dintr-un cuplu, tanjesc dupa imbratisarea celui drag. Sufletul si toata fiinta imi cer asta. Sa ma simt protejata, ocrotita, in siguranta. Sa ma simt iubita si apreciata. Respectata.

Am un dor nebun de El. De saruturi furate, patimase.

Ca seara, dupa o zi de munca, sa ma urc in pat si sa ma cuibaresc la pieptul sau si-atunci sa pot rasufla.

Cred ca, de e sa ma gandesc ce inseamna fericirea pentru mine, ei bine, asta e. Nimic nu se poate compara.

Dar pana atunci, cum era?

“Focus on your goals sweetheart. Some men only want to waste your time.”

One Comment Add yours

  1. Georgi says:

    We all need a bit of Ardeal in our life, you know :))

    Eu nu ma bucur decat in masura in care vad ca nu mi se lovesc cuvintele de pereti. Incerc sa fiu dura si blanda in acelasi timp pentru ca asta astept de la un prieten la randul meu. Si pe principiul “fii persoana pe care vrei sa o cunosti”, e un mod de a cultiva ceva ce mai rar vad in jur, unde nici nu te mai suna lumea, iti da mesaj, unde plangi de unul singur in camera ta, cu sute de prieteni pe retelele sociale, unde nimeni nu stie ce-i cu tine, pentru ca toti sunt prea ocupati de sine.

    Vreau doar sa te vad fericita. Daca as putea sa intorc cat mai multe fete inteligente, educate, de familie buna, de pe linia “orice merge” spre linia “merge doar ce vreau eu”, as vedea probabil mai multe cupluri fericite in jur si mai multi oameni care se pun impreuna nu pentru ca sa sa nu fie singuri, ci pentru ca aleg activ sa fie cu persoana potrivita. Poate de-asta scriu.

    Nu am nevoie de laude. Lauda o sa imi vina cand o sa gasesti tipul care nu pune obstacole in calea dezvoltarii tale, ci te ajuta sa cresti mai repede ca niciodata. Atunci cand o sa te gandesti “eh, Ardealul n-a fost chiar atat e fraier”. Cand va veni momentul, numai tu stii, dupa cum ziceam, vreau sa te vad fericita, scriind si iesita afara din lantul vicios al desertaciunilor masculine! 😀

Leave a Reply

