Nevermind .

Uneori îmi doresc să dețin raspunsurile la toate întrebările care nu îmi dau pace. M-aș scuti de multe migrene.

Atunci când zeii se hotărăsc să coboare printre muritori…

Prăpăd.

Până ce nu realizezi cine a intrat în încăpere, totul e normal.

Dar și când ochii ți se deschid și-l vezi stând în fața ta, mâinile încep a-ți tremura; nu-ți rămâne decât gândul “Dă-ți două palme! Pe bune, revino-ți! Vezi dacă n-ai mâncat de luni intregi, tremuri fix când nu trebuie.”

Din cele mai vechi timpuri, se stie ca zeii se țin de cuvântul dat, deși uneori asta poate duce la consecințe nefaste.

Dar el nu e zeu, nu e Adonis. Încet încet, iese la iveală Narcis.

Nu știu cum am putut fi atât de oarbă încât să nu observ diferența dintre cei doi.

Încercând să îi vorbești, te lovești de un zid.

Posibil nevoie de programare, căci el nu are timp de audiențe pentru dive din blogosfera.

Era un sentiment ciudat.

Privindu-l, mă simțeam secătuită de puteri, plictisită, ca și cum ar fi fost un gest în zadar din partea mea.

Trăim în lumi diferite.

Wildrosec nu înghite prea bine tipul celor lui Narcis.

 

Leave a Reply

