Winter rose .

First, they hate you. Then they will love you. In the end, they will hate you again.

– Și tu chiar pleci?

Se lipise de mine, își așezase capul pe spatele meu ca un copil mic și se alinta. De fapt, pe lângă cei 1.76 ai mei, chiar pare o copilă, deși e femeie în toată firea, cu proprii ei copii.

– Da…

Erau vreo 6 persoane în fața mea, pe care trebuia să le servesc și vrând-nevrând asistau la scena aceasta.

Mă făcu să zâmbesc.

În urmă cu doar cateva săptămâni, ființa aceasta îmi spusese verde-n față că par, citez “arogantă și superioară” și că ar trebui să îmi schimb atitudinea; că eu nu zâmbesc niciodată.6oh3Uzg5ja

Eram în primele mele zile într-un loc străin, colectiv nou și încercam să mă adaptez. Vrând să învăț regulile și sistemul de operare cât mai repede, nu am acordat mare atenție socializării. Oricum știam din prima zi că unele persoane nu mă vor.

Nu atât pe mine, personal, cât persoane noi în colectiv.

Așa e când pui o mână de femei să coopereze. Inevitabil apar discuții.

Mă prinsese într-un moment prost, era prea dimineață, chiar una aglomerată. Și mă deranjase intr-atat încât i-am zis direct “Asta e fața mea. Nu mă consider superioară, arogantă nici atât. Nu-ți convine, nu te obligă nimeni să îmi vorbești. Zâmbesc doar când e cazul. Râd doar dacă e amuzant. N-am să mă apuc să râd la bec doar ca să te simți tu bine.”

Nu ne-am vorbit câteva zile.

Am fost atât de preocupată cu Narcis și atitudinea lui de zeu încât nu observasem ca ea își schimbase atitudinea față de mine.

Dacă stau bine să îmi amintesc, când a plecat Narcis ultima data, ea era acolo și observase atitudinea lui, cu celebra replică “Am plecat, ciao!”

Nu pot reproduce cuvintele ce i-au venit în acel moment la gură, dar m-au făcut să zâmbesc.

“Ăsta îți place ție? Cine se mai crede și ăsta?! ”

Am tăcut. Nu aveam cuvinte să mai argumentez.

Îmi era greu să lucrez cu ea lipită de mine.

– Nu-ți mai sunt antipatică? îi spun zâmbind.

– Nu, îmi ești dragă. Chiar trebuie să pleci?

Leave a Reply

