Notion .

Și e un sentiment atât de ciudat, de vreme ce știu că l-am interzis în viața, mintea mea.

E posibil să adormi cu gândul la cineva și să te trezești în miez de noapte din cauza altuia?

Cuz I did.

Erau toate adunate, ca un cârd de gâște. Trebuia să aflu cauza forfotei.

Mă strecor printre ele, ca deodată, să îl văd, stând țanțoș, cu un aer de superioritate-i pe chip, privind în jur ușor amuzat.

Înghit în sec și înjur în sinea mea.

– Nu ăsta e? aud din spate.BkZSj181Je

– Ba da, el e. Una de aici e îndrăgostită nebunește de el.

Și toate-și îndreaptă privirea spre mine.

– Să te ia dracu, Dana!

Îmi dau ochii peste cap și îmi caut de lucru. Curând voi pleca, nu va mai trebui să asist la astfel de scene.

Cadrul se eliberează.

După un timp, apare îmbrăcat lejer, mă cuprinde de la spate și mă trage după el.

– Hai să îți arăt ceva…

“Ce mai vrei?!” zic în sinea mea și totuși îl urmez fără să comentez cu voce tare.

Se așează pe un fotoliu și îmi spune să stau pe genunchiul lui.

“Really?”

– Trebuie să lămurim niște lucruri… Nu am putut să te îndepărtez pentru că. scrierile tale mă …

“Seems logic… ”

– Și apoi, prietenia asta dintre noi

“Ah, deci suntem prieteni…”

nu se poate numi decât…

“Finally, capăt și eu o idee despre tot ce înseamnă nebunia asta!”

Decât nimic. M-am trezit.

Era 2:31 și inima îmi bătea de stătea să îmi iasă din piept.

I don’t like this game and I don’t wanna play it anymore.

Leave a Reply

