Like it doesn’t hurt .

O dimineața atât de răcoroasă și totuși caldă. Ca de august. Fiind august.

Cafea fierbinte, în ceașca mea galbenă M&M’s.

Fără muzică. Doar forfota dimineții.

Simt o atingere fină pe obraz. Tresar. Asta sigur m-a scos din visare.EDtRuU9IW0

O frunză galbenă e vinovatul. Ciresul meu își schimbă culorile. Din verdele puternic capătă nuanțe aurii.

Deja?

Nici nu cred ca am apucat sa imi iau La revedere cum se cuvine de la primavara, deja vara isi pregateste bagajele ?

Am lucrat si am dormit atat de mult, incat nici nu am realizat cum zilele se scurg. Rapid.

Unde mi-s noptile petrecute sub cerul instelat? Pe terasa, cu castile-n urechi si privind stelele…

Timpul se scurge mult prea repede. Nu-l mai am.

Responsabilitatile nu mai bat la usa. Navalesc peste mine, chit ca le deschid sau nu.

Trebuie sa ma gandesc la atat de multe si sa iau in calcul diversi factori… Ce-am sa fac cu viata mea? Ce imi place sa fac? Ce vreau? Ce visez?

Nu mai visez nimic. Cica nu e deloc realist.

Cica trebuie sa traiesc cu picioarele pe pamant.

Si-n toata harababura asta, imi apare chipul sau.

Zambesc.

I-as da un sut fix unde-l doare mai tare, sa ma lase in pace.

Am alte lucruri mai importante de rezolvat acum.

“De ce te trezesti asa dimineata? Lucrezi?”

Nu. Dar imi place sa ma bucur de lucruri atunci cand altii nu o fac.

Sa fiu doar eu si gandurile mele atunci cand toata lumea doarme.

Leave a Reply

