LadyLuck .

Deși mereu am fost extrem de critică în privința mea, tinzând spre acea noțiune absurdă de perfecțiune, am purtat totuși cu mine gândul că ceva tot fac bine.

Și am observat de-a lungul timpului că prezența mea în viața celor cu care am interactionat a schimbat, a făcut o diferență.

De multe ori am deschis ochi și minți, putând astfel să își reevalueze deciziile și situația actuală. Probabil am și stricat prietenii fondate doar pe interes.

Then, talentul meu de Cupidon e magnific. Două încercări. Atât mi-am băgat coada.

Una dintre ele, după 8 ani de zile de relație s-au oficializat prin semnarea actului de căsătorie, în urmă cu o lună. Iar cealaltă, doi ani de când sunt împreună.zj8xX3mu6j

Îmi place să cred că prezența mea în viața unora are un sens.

Îmi place să văd oameni zâmbind. Și îmi place și mai mult când știu că datorită mie s-au întâmplat.

Deși multe prietenii, legături s-au rupt, am lăsat ceva bun în urmă. Pe unii i-am ajutat să se ridice atunci când erau jos, iar altora le-am întins o mână atunci când nimeni altcineva nu o făcea.

Nu știu ce a rămas în urmă, dar vreau să cred că eu mi-am făcut partea.

Ce mi-a rămas mie? Amintiri. Experiență. Povești. Multe povești de viață.

Și sentimentul că am făcut bine.

Poate de asta karma imi e acum buna prietena.

Nu am crezut in ea pana nu am vazut cu ochii mei.

Leave a Reply

